Category: News! | 2013-10-30 | 16:26:52

Justin Bieber vs. One Direction

Gå in på länken nedan för att rösta på Justin!
http://popcrush.com/justin-bieber-one-direction-pop-clash/
 
Postat av: Jbieber_88

Hej emilia har du något instagram konto, i såfall vad heter du? Och det vore jätte snällt om du kunde göra en shoutout så, för jag vill ha mer följande <3 jag älskar eran blogg det är super fina bilder och texter. Min insta konto heter jbieber_88 och jag har ett konto för att jag är belieber. Kram

Svar: Mitt instagramkonto är tyvärr privat. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-30 @ 20:14:17
Postat av: Belieber! :*

hur länge håller tävlingen på? hur många gånger har du röstat? hur många gånger kan man rösta?

2013-10-31 @ 19:21:39

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: