Category: Övrigt | 2013-10-09 | 22:46:38

I will catch you if you fall

Kan någon av er relatera till den här bilden? 

Postat av: Anonym

Vakna tack !

2013-10-10 @ 01:51:36
Postat av: Anonym

Ja

2013-10-10 @ 08:47:48
Postat av: Anonym

Ja, Han har räddat mig. Genom alla svåra tider, han får mig att le när jag mår som dåligast. han får mig må bra och våga tro på mina drömmar, det är han som får mig att gå upp på morgonen och ta mig igenom en hel dag. Justin är mitt allt

2013-10-10 @ 16:51:10
Postat av: kinda

herregud jag fick tårar över den enkla bilden men ändå ganska betydande för oss beliebers

2013-10-10 @ 19:11:01
Postat av: Anonym

Han har fångat mig och väckt mig från alt dåligt i livet. Han har fått mig att inse att jag är bra som jag är när jag är mig själv och att jag ska tro på mig själv! Älskar honom så himla mycket!

2013-10-10 @ 21:41:07
Postat av: Belieber

Ja han har verkligen hjälp mig. Jag är inte deprimerad mer, han har fått mig att tro på mig själv så jag har tagit tag i mitt liv och följer mina drömmar som jag aldrig trodde jag skulle göra. Jag kämpar för saker jag vill genomföra. Det va helt otänkbart innan jag började gilla Justin, och det var i januari i år och sen dess har mitt liv verkligen blivit bättre! Jag är gladare och tror nu att allt går bara jag vill.
Jag var på hans konsert och den va underbar och jag grät. Hans låtar har hjälpt mig mycket ! om nåt är svårt så vet jag att allt kommer bli bra igen (be alright). Och Believe kan jag inte ens tänka på utan att gråta. Mina nära stöttar mig genom allt och dom tror på mig. Var hade jag varit om dom inte hade trott på mig...

2013-10-11 @ 00:52:06

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: