Category: Jelena | 2013-10-08 | 22:01:05

Har Justin varit otrogen mot Selena?

Taylor har hållit huvudet högt och inte kommenterat hur hon känner angående Selena och Justins förhållande – men avslöjade hon att Justin faktiskt var otrogen och att Selena tog honom tillbaka?

I en intervju med Glamour UK erkände Taylor Swift att hon och BFF Selena Gomez ‘’skrattade hystersikt’’ efter att ha läst en rapport som påstår att hon inte trodde att Justin Bieber var bra nog. Hon nekade inte till att hon INTE sagt det, men hon kastade honom inte underbussen – i alla fall inte i det svaret.

’’Spelar det någon roll?’’ svarade Taylor när hon blev frågad om det var sant att hon sa att Justin inte var bra nog.

Hur som helst, när hon frågades om hennes egna förhållanden nämnde hon ’’deal breakers’’ – och sa en kommentar som kan ha avslöjat att Justin var otrogen mot Selena:

’’Det här är vad jag lärt mig om deal-breakers. Om du har tillräckligt med naturlig kemi med någon överanalyserar du varje liten sak du sagt som kommer bryta överenskommelsen. Jag har sett mina vänner ta tillbaka någon efter att de varit otrogna mot eftersom de passar perfekt tillsammans. Men jag vet inte, för jag har aldrig haft den där perfekta matchingen med någon.’’

Medan vi inte är säkra på ifall hon faktiskt öppnade sig och sa att Justin var otrogen mot Selena, vet vi att Taylor inte är ett fan av deras romans.

Backstage på Billboard Awards i maj i år, gick Taylor tillsammans med Selena när de sprang på Justin. Selena och Justin delade en snabb puss, och Taylor sågs sticka ut tungan åt dem.

Vi vet att Taylor inte gillade att Selena tog tillbaka Justin. När de började umgås med honom igen i juli, visste Taylor att det inte skulle funka.

’’Taylor hatar verkligen det faktum att Selena och Justin umgås igen och ser ut som att de är tillsammans’’ berättade en källa för HollywoodLife.com. ’’Hon känner att hon kommer bli sårad och springa till Taylor när saker blir dåligt igen. Hon är redo att säga ’ Jag sa ju det’.’’

Vad tror ni Beliebers? Har Justin varit otrogen mot Selena?

Postat av: Tussan

Vilken soppa. jag vet inte heller om hon ens menar det och läs melan raderna det är skillnad på mina vänner eller min vän. Och har selena ens tagit tillbaka Bieber sen hollywoodlife hm dom tar ibland någon interjuv skriver hälft lägger till extra. Jag tror inte man fåt hela historien ja ni fattar.

2013-10-08 @ 22:18:41
Postat av: sghj

skulle vara konstigt om han vart otrogen mot henne jag menar lyssna på heartbreaker och alla andra låtar till selena

2013-10-09 @ 07:10:22
Postat av: Anonym

Troe inte det, man märkte ju på Justin hur glad han blev när han pratade om selena och man märker ju att han verkligen älskade henne.

2013-10-09 @ 07:40:06
Postat av: Ellen

Taylor Swift pratar bara massa skit. Justin älskade Selena tills döds och skulle aldrig vara otrogen mot henne.

2013-10-09 @ 12:39:04
Postat av: Anonym

JELENA FOREVER!!!!! SLUTA TAYLOR SNACKAR SKIIIIT HÅLLER ME DOM ANDRA TAYLOR ÄR SÅÅ AVENDSJUK

2013-10-09 @ 16:06:46
Postat av: Anonym

Nej Justin älskade och älskar fortfarande Selena han skulle aldrig vara otrogen mot henne.

2013-10-09 @ 21:22:15
Postat av: Jelenator

Skulle ni kunna lägga ut fler inlägg om Jelena skulle bli jätte glad att få höra nya saker.kram

Svar: Det händer inte så mycket med Jelena just nu. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-11-25 @ 17:26:02

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: