Category: News! | 2013-11-05 | 15:40:59

Justin och crewets graffiti i Rio de Janerio

 
 
 
 
 
Postat av: Tussan

Nu måste jag fråga läste på aftonbladet att Bieber varit på en bordell i Brasilen och att han ska ha fångats på på bild. Men min fråga är , är det sant eller är det någon som hittar på man vet ju att visa saker som står på aftonbladet inte är tillförlitliga eller så är det kraftigt överdrivana . Sen ska han i okotober ha misshandlat en DJ Madsson eller något ? Jag är själv väldigt kritiskt mot det jag läser om Bieber för folk hittar på ibland och rykten går.

Svar: Ja, vi har sett artikeln. Jag (Emilia) tror inte på detta och vi väljer att inte publicera detta på bloggen. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-11-05 @ 19:45:12
Postat av: Tussan

Oj ni är så snabba på att svara. Ska jag vara ärlig jag tror inte heller riktigt på det. Jag hoppas ni förstå hur jag menar. Ni ska vara väldigt stolta över eran blogg (-:

Svar: Tack så mycket! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-11-05 @ 19:55:12
Postat av: Tussan

Nästa fråga har Bieber skrivit chris brown på ett av grafitin och en marijan blad eller något.

2013-11-05 @ 20:09:13

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: