Category: Var är/Gör Justin? | 2013-11-18 | 20:26:16

Justin lämnar All That Matters video shoot (17 nov)

 
 
Postat av: Belieber 4life

Hej jag älskar er blogg o jag e belieber o älskar justin men mina klasskamrater retar honom så att jag blir arg hela tiden jag säger åt de att sluta men de bryr sig nt jag måste försvara min idol då elr hur? Såå undrar bara om ni kan hjälps mig kan jag säga nåt till de som får de o hålla käften elr gör ett blogg inlägg om de om ni kan

Svar: Hej! Det är bara att du försöker stå på dig och att inte försöka bry sig. Det är nog för att du blir arg som de tycker att det är roligt att retas. Men självklart är det aldrig okej eller kul när kompisar gör ner på Justin, och man vill försvara honom. Försök motbevisa och kom med fakta, det brukar alltid funka. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-11-18 @ 20:30:53

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: