Category: Låtar | 2013-11-10 | 13:14:00

#AllBad släpps imorgon

 
 
 
Imorgon släpps Justins nya singel #AllBad på iTunes 05:00 i Sverige, nu ser vi till att få den på förstsa plats igen så vi får en till #Filmfriday !
 
 
 
 
 
Postat av: Karla Chilenaren

Hej jag tänkte fråga om ni hade sätt den här sidan: http://distractify.com/default-category/the-most-offensive-things-justin-bieber-did-in-2013/

Jag har vart ett fan sen 6 år tillbaka och jag är så trött på all bullshit. Många av sakerna som folk säger är ju rent sagt BULLSHIT och hur tror ni Justin mår av de här? Inte bra alls de skullle ingen artist göra! Vi är hans beliebers vi måste ju göra något för att få honom att må bra igen!

Så då tänkte jag om vi alla kunde komma på något vi kunde göra för att få Justin att må bättre för vi vill ju inte att han ska va ledsen eller hur?

Ni skulle kunna göra ett inlägg om de här och fråga folk om förslag osv. Kom ihåg vi gör de här för Justin! Kram Karla

2013-11-10 @ 14:47:39
URL: http://www.nattstad.se/karlachilenaren

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: