Category: News! | 2013-05-11 | 20:50:09

Video: Nina Agdal avslöjar att hennes perfekta dag skulle vara med Justin Bieber


Sports Illustrated magazine genomförde en intervju med Alyssa Miller och Nina Agdal, dem nya 2013 bikini modeller. Nina Agdal erkände sig snart vara ett fan av Justin Bieber när  hon blev ifrågasatte hur en  perfekta dag skulle se ut för henne, där hon svarar att alla de stunder som hon skulle drömma , är att resa med Justin.

Kolla in videon nedan. Modellen börjar prata om Justin runt 0:43.



Hur skulle din perfekta dag se ut?

Nina:Vakna en timme på eftermiddagen. Kanske att Bieber gör ägg och bacon till mig. Mycket bacon och korv. Och (skrattar) så skulle vi se enbasketmatch och efter det att han lagar middag för mig, med ett bra kött, kryddor, lite potatis och kanske några ärter. Och sedan efter det... aa, du vet vad som kommer att hända.

 

Postat av: Ida

Hejsan, jag driver en nyhets blogg om Justin(precis som ni) och undrar vart ni får eran information från, jag har letat men hittar bara någon bra sida?
Snälla, svara!

Svar: Hej!vad kul att du frågar, men vi vill tyvärr inte ge ut våran info vart vi tar vår information/nyheter ifrån. Men sök på google, jag brukar hitta massa bra sidor där ;)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-05-11 @ 20:59:15
URL: http://turntojb.bloggplatsen.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: