Category: News! | 2013-05-11 | 20:09:30

Video: "han är en stor person," berättar Mally Mall om Justin Bieber

Producenten Mally Mall intervjuades av Vlad TV och under intervjun, berättade han hur han träffade Justin Bieber och hur idén kom upp att ge Justin ett husdjur, en apa. Kolla in intervjuen nedan:


Mally berömde Justin som en vän och berättade hur han träffade honom,"Justin är min lillebror. Han är en trevlig kille. Vi träffades flera gånger. När vi har setts så har det bara varit mycket snabbt, jag hittade han igen när jag var med en annan vän och för en liten stund sedan,så var han här med Lil Twist på hans födelsedag. Sedan kom Justin i en privat jet, för att göra en överraskning för honom och vi njöt där. Vi lyssnade på lite musik och gjorde några tatueringar, du vet? "
 
Mally kommenterade också Justin och hans tatueringar"han har redan fått några tatueringar. Han är ung, så är han peppad för att göra tatueringar, men han är en trevlig kille. Jag träffade många bra killar, som Drake, Tyler och Justin är ganska cool också, han har en stor energi. Du kanske märker att det har varit många saker, spela gitarr på trappan till teatern i Kanada, detta gjorde honom vara som han är idag och han är en stor person. "
 
Om denna apa (Mally) som han gav till Bieber. Den apan tjänade många rubriker med Bieber direkt efter att apan fastnade eftersom sångaren inte hade all nödvändig dokumentation angiven till OG Mally i Tyskland, producenten berättade mer om detaljerna för hur detta gjordes/var. "när han var här, så älskade han älskade mina djur. Han älskar djur. Sedan tog han  ut apan, tillbringade några timmar med honom och apor är mycket territorialistas. Är bra, men detta kommer att bero på hur du tränar. Då Justin sa,"dude, jag vill verkligen ha en apa. Ge mig en apa." Så jag gjorde en överraskning och gav honom en födelsedagspresent, faktiskt lite efter hans födelsedag och de har anslutit så snabbt, var det galenskap. Apan av Justin är min släkting. Kom från samma skapare, bör ha olika föräldrar eller något, men är riktigt smart apor. Jag trodde aldrig att han ville, men när han sa "Jag vill ha en apa", tänkte jag "vill du vet, jag ska ge en till honom."



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: