Category: Jelena | 2013-05-28 | 12:19:06

Selena lämnar Justin om han går tillbaka till sitt gamla jag

Selena och Justin är äntligen tillsammans igen, men hon håller honom i ett kort koppel.

Börja inte göra bakåtvoltrar än, Justin Bieber. Även om paret är officiellt tillsammans igen (fast de dat saker långsamt), avslöjar en källa nära Selena Gomez till HollywoodLife.com att den romantiska återföreningen kommer vara över i ett nafs om Justin går tillbaka till sitt gamla jag.

 

Selena är förälskad igen, men det betyder inte att hon har slutat vara praktisk. Efter allt hon och Justin har gått igenom, vet hon att hon måste vara något på sin vakt  för att kunna skydda sig själv från att få sitt hjärta krossat.

 

’’Hon har sagt till honom att om han j*vlas med hennes känslor för mycket, kommer hon släppa honom’’ säger källan.

 

Källan förklarar att Selena har så mycket som händer med hennes musikkarriär och kommande turné, att hon inte kan oroa sig över sitt förhållande med Justin. Han behöver finnas där för att stötta henne, inte bråka med henne. ’’Hon behöver fokusera på sin stora turné’’ fortsätter källan. ’’Hon försöker vara förståndig och hon vet hur viktiga showerna är för hennes fans, så det skulle inte vara en överraskning för honom’’.

 

Vi beundrar verkligen Selenas förmåga att balansera romantik och överskådlighet. Hon öppnar sig själv för den här relationen – trots deras tidigare kamper – men samtidigt är hon försiktig.

 

‘’Justin och Selena dejtar men de tar saker sakta’’ avslöjade samma källa. ’’Selena håller sitt hjärta från att bli krossat, så on ser absolut på detta som en prövningsperiod i deras förhållande’’

 

VAD SÄGER NI BELIEBERS? STÖTTAR NI JELENA?

 

 

 

Postat av: Tussan

Gillar den blogg ni är så snabba på att svara.förlåt mig hooliwood life men sa ni inte oxå att han ringnde henne 100 gånger om dagen oxå det sa oxå en källa. När dom skriver såhär får dom till att låta som Bieber hela tiden han ska göra deta och detta och dethär för selena stackars kille vilken press han har på sig och gör han inte rätt är han dum. Nära källa kom igen ska någon i deras närhet skvallar. Vad gå tillbaka till sitt gammla betende men vad för väntar dom sig bägge var jätteunga. Jag undara inte lite om det är så att media utpekar Bieber ibland han är 19 och har press hela tiden. Tror dom att han är en robot eller. Vist jag känner honom inte personligt men ibland spårar tidningarna ur.

Svar: Ja, media kan verkligen spåra ur ibland. Kram på dig! :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-05-28 @ 15:19:46
Postat av: Anonym

Jag glömde att skriva. Är det inte hemskt igenteligen att vi kan sitta och läsa om massa rykten om deras privaliv. Nu känns det som att när han slutat turnera så har dom inget att skriva om utan nu måste dom skriva om något.

Svar: Syftar du på den här bloggen eller på HollywoodLife.com? Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-05-28 @ 15:28:02
Postat av: Tussan

Jag menar inte ren blogg för den tycker jag mkt om . fortsätt som ni gör (-:

2013-05-28 @ 16:02:28
Postat av: Tussan

Jag gjorde lite stavfel. Jag syfftar på hooliwood inte på bloggen. Jag vara nog lite otydlig innan. Jag hoppas ni förstår hur jag menar.

Svar: Vi förstår :) Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-05-28 @ 16:04:55
Postat av: Olivia

Selena och Justin passar då bra ihop!!

2013-05-29 @ 17:34:05

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: