Category: News! | 2013-05-14 | 20:37:00

Miley Cyrus gav Justin en tillrättavisning över hans dåliga betéende

Miley Cyrus avslöjade för ELLE UK att hon inte längre är frikostig med den informationen hon delar med sig av på twitter - och eftersom hon är vän med Justin Bieber och hon är 20 gentemot hans 19, kände hon sig tvingad till att tillrättavisa The Biebs över hans den senaste tidens dåliga betéende. Hon varnade honom för att njuta av ögonblicket och att absorbera allt han kan samtidigt i nuet.

Cyrus avslöjade att de var ut en natt och allt han gjorde var att ta foton av andra personer. Det är ett fall där media är problematiskt. Så hon angrep honom över det.

 

''Jag märkte att han tog alla dessa bilderna av folk'' berättade Mama Cyrus. ''Och gjorde en massa sk*t, och jag tog tag i honom och sa 'Ta bara en ögonblicksbild i din hjärna av det här ögonblicket, så du inte glömmer'''.

 

Hennes poäng? Hon har inte njutit av stora stunder i sitt liv och önskar att hon hade gjort det. Så hon varnade Bieber att låta sig själv bli bombarderad av yttre stimulans och istället bara fokusera på sig själv. I själva verket, hon vill inte att han ska göra om hennes egna misstag.

 

''Jag kommer inte ihåg min filmpremiär av 'Hannah Montana' - jag minns inte att jag var där. Allt jag kommer ihåg från den natten var att jag stannade och tog en jordsgubssmilkshake innan. Det är allt. Det är galet. Du tror att du är i nuet men det är du inte''.

 

Nu förstår vi absolut hennes poäng.

Ta dig i akt, Justin.

 

 

 

Postat av: Anonym

Är detta sant. vilka bilder har han tagit. Det är ju bra att hon säger till honom men samtidig undara man om allt är sant.

2013-05-14 @ 23:19:05
Postat av: Tussan

Hon kanske sa ungefär så där ibland vrider dom och vänder på det för att det ska passa dom. Jag tror att hon är rädd om honom hon och vill att det ska gå bra. Om det nu är sant.

2013-05-14 @ 23:35:25
Postat av: Tussan

Tänk vad en rubrik kan göra att man missuppfattar en text. dom kan liksom inte skriva att hon liksom vill hon väl för det vill hon göra. Om jag har en person i min omgivning som jag tycker om och bry mig om som gör lite duma saker säger jag till personen på ett snällt sätt inte för att vara elak utan tvärtom jag bryr mig för jag vill att det ska gå väl och hjälpa (-:

Svar: Jättebra att du säger till din vän om denne är på väg att göra saker den inte borde! Och visst är det bra att Justin också har vänner som kan säga till honom, eftersom han inte heller är mer än människa! :) Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-05-14 @ 23:40:32

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: