Category: News! | 2013-05-18 | 12:00:34

Justin och Selena sitter bredvid varandra på Billboard Music Awards

Postat av: Klara

Hej! Jag undrar om selena har någon insta? För det är så många fake och jag har letat men verkar inte som att hon har det eller? Sen undrar jag om Justins enda instagram konto är @justinbieber eller har han fler och sen en sista fråga haha har Justin vine? :)

Svar: Har faktiskt ingen aning, har för mig att hon inte har det. Men jag hittade ett konto nyligen som såg ut att vara hennes egna, men ändå inte. Så jag (Lina) är väldigt osäker. kan tyvärr inte svara på den frågan om Selena har instagram.. :(Justins enda instagram konto är @justinbieber. Han har inget annat.
Nej, han har inte Vine.. :(
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-05-18 @ 13:26:24
Postat av: Anonym

När börjar billboard music award svensk tid? :) om ni/du vet :)

Svar: Röda mattan börjar sändas 04:00 svensk tid :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-05-18 @ 18:32:44

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: