Category: Intervjuer | 2013-05-21 | 22:31:50

Judd Apatow om Justin Bieber

Den amerikanska producenten Judd Apatow  blev intervjuad i måndags (20 maj) genom webbplatsenBuzzFeed och kommenterade det aktuella skedet av karriären för Justin Bieber .
 
Judd gav några råd till den kanadensiska sångaren och betonade att Justins attityd som har orsakat kontroverser i media är mycket få jämfört med vad han gjorde i sin ungdom.  Kolla in artikel publicerad av BuzzFeed:
 
Judd Apatow var i New York på måndag (20), för att acceptera priset Peabody för sitt arbete som producent, och han talade med webbplatsen   BuzzFeed om en annan ung stjärna - Justin Bieber.
 
Även om det är bara en nyfiken betraktare av Biebers karriär hittills, uttryckte Apatow tidigare oro via Twitter om de senaste farliga upptåg för sångaren som är 19 år. På måndagen sade Apatow: "Jag mår dåligt för honom att vi har sett det här förut och du vill ge honom en kram och säga till honom att lugna ner sig men jag hoppas att han kommer ut ur detta och bara göra det hela rätt... en mycket märklig uppfattar dig själv som en ung man. "
 
Är världen mycket svårt för Bieber?
 
"Jag tycker det är ett naturligt sätt i världen du ihåg när du får ut av kontroll, men är inte det värsta i världen för honom att se det och inser att han kan hantera det bättre," sade Apatow. "Men om du ser vad jag gjorde i den åldern, var jag mycket värre. Jag var värre än honom. "
 
På frågan om vilka råd de skulle ge honom, tvekade Apatow, sedan sade han, "Följ ditt hjärta, som alltid är det bästa rådet." Och om apan Bieber blev av med i Tyskland, tillade han: "Du behöver inte en apa . Detta är en bra tumregel för show business: du behöver inte en apa ".

Postat av: Tussan

Bra att han bry sig, moddigt att han oxå säger att han oxå har haft sina problem och att han vara värre.Det är ju såhär dom ska göra istället för att skälla kom med tips stöttning. Men har ni märkt att Bieber faktiskt har lungat sig den bieber som vi är vana at se börjar komma fram igen. Han var nog trött och sliten och behövde vill upp sig. Sen har han en väldig press och är ung men han har folk som bry sig om honom. Det kan nog ordan sig för honom.

2013-05-22 @ 00:13:15

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: