Category: News! | 2013-05-25 | 19:32:00

Jaden Smith förnekar att han och Selena Gomez dejtar

Jaden Smith förnekar ryktena om att han dejtar Justins på/av flickvän, Selena Gomez. Det går rykten om att de två dejtar efter att de var upptäckta på middag tillsammans på Hakkasan Restaurant i London.
 
Jaden pratade med BBC 1 Radio, där DJ:n Nick Grimshaw berättade för Jaden att Selena hade varit i studion nyligen. Han svarade exalterat:
 
''VERKLIGEEEN!!!! Hon är en vän. Om jag hade vetat att hon var här, hade jag lixom ''Hej, hur är det.''
 
''Hon är min vän. Hon är min vän..''
 

Hans pappa, Will Smith lugnade ner honom:
 
Hallå, lugn kompis. Vad var allt det för energi?''

Jaden och hans pappa Will Smith flög till London för att främja sin nya film ''After Earth'', medan Selena vae här för att främja sin nya singel och kommande världsturné. Olyckligtvis var hon tvungen att ställa in hennes schemalagda uppträdanden, p.g.a sjukdom. Hur som helst stoppade inte det henne från att umgås med Jaden.
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: