Category: Tävlingar | 2013-05-21 | 20:43:01

Hur skulle din drömdate med Justin vara?

Hur skulle den perfekta dejten med Justin se ut för just DIG?
Kommentera,  så kanske jag publicerar de bästa dejterna! Endast du sätter gränserna, för drömma får man ju alltid göra, eller hur?
 
Kom igen nu Beliebers, låt fantasin flöda! Kanske något av detta?
 
 
 
Postat av: Johanna

Min drömdate med Justin skulle börja redan på morgonen. Jag vaknar upp bredvid honom i hans hus i L.A. Vi ligger kvar en stund i sängen och bara myser och njuter av varandra, för att sedan gå upp och göra oss i ordning lite grann. Sedan går vi ut till något fint ställe och äter en god frukost. Sedan åker vi hem igen och fräschar upp oss ytterligare och åker sedan till studion där Justin jobbar ett tag med sitt nya album.
Senare på eftermiddagen tar Justin med mig till en jättefin restaurang bjuder mig på en jättegod middag. Vi dricker några goda drinkar och njuter av varandras sällskap. När vi känner oss klara med middagen går vi till en fancy klubb och hänger där med alla våra vänner och har en jättebra kväll. När vi varit där ett tag åker vi till stranden och tar en promenad under stjärnonan, för att sedan åka hem och then you know what happens...
Tack för en jättebra blogg!!

2013-05-21 @ 21:10:50
Postat av: Elin

Då jag själv älskar överraskningar drömmer om att Justin väljer mig som OLLG.
Efter konserten träffas vi och byter nummer vilket resulterar att vi bestämmer träff dagen efter. Just vad vi ska göra spelar ingen roll då det vore en "ära" eller bara helt perfekt att få vara i hans närhet. Det mest romantiska skulle givetvis vara att han tog med mig på hans egna favorit ställen och delade skratt likväl hemligheter med inslag av massa kyssar och annat intimt.

En sak jag önskar här i livet är i iallafall få träffa Justin och berätta hur mycket han betyder och vilken påverkan han har på mig och mitt liv. Utan han och allt som har att göra skulle jag inte vara samma person som jag är i dag.
"Tack för att just du får mig att aldrig vilja ge upp mina drömmar. Tack för du får mig att vilja tro. Tack för du är du och allt du delar med oss belieber. Tack för allt."
En för alla, alla för en.

2013-05-21 @ 22:45:56
Postat av: belieber

Min döm dejt men Justin skulle vara att vi först ses på förmiddagen. Vi går ut i solen på något fint ställe och tar en picknick helt för oss själva. Han tar med sin gitarr och sjunger lite för mig sedan sitter vi där och pratar bara. Sedan åker vi hem och äter mat hemma hos honom vid hans pool och badar lite och sånt kul kanske med några kompisar! Efter att ha varit ett tag med kompisarna så börjar det bli kväll. Då gör vi oss i ordning hos honom och åker sedan i hans bil till någon mysig restaurang vid havet och sitter där och äter. Efter det börjar det bli solnedgång så vi sätter oss vid havet och kollar ut mot solnedgången med två en filt runt oss båda. Sedan går tar vi en lång promenad längs med stranden och bara pratar och håller hand. Sedan går vi hem till han igen och kollar på någon mysig film bara han och jag... !

2013-05-29 @ 19:07:49

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: