Category: News! | 2013-03-07 | 17:33:00

"Varje tonåring går igenom tuffa tider", säger Lance Bass till Justin

Att vara en världsberömd sångare, är Justin Bieber målet för många kritik, men också får många komplimanger och råd om huruvida medlemmarna i musikbranschen eller helt enkelt beundrare. Denna söndag (07), publicerades en intervju med Piers Morgan Live-program, där sångaren Lance Bass, tidigare N'Sync Bieber citat.

Kolla in där sångaren citeras:

"Du vet, du är inte för ung för att förstå allt och lära, lära, lära sig så mycket du kan. Flesta ord jag lärde mig tidigt var" återvinnas ". Vi var i skuld under många år innan vi får veta att ordet." sade Bas. "Jag var med i gruppen. Så jag hade fyra av mina bästa vänner med mig för att hålla mig jordad, men när du är en soloartist, det finns ingen säga" nej. "Jag tror att detta är det stora problemet särskilt med tonårsidoler. Du behöver lära dig om puberteten att få hundratals anställda, och inte behöva lära sig att hantera det i en plötslig. Och med berömmelse, har du massor av människor omkring dig att säga "Ja, Sir, ja, sir, ja, sir. "Så det är verkligen svårt att hålla egot i schack", tillade han.

Även med alla som sagt, Bass inte skylla Hollywood för kampen att Justin Bieber står inför, "Ja, jag menar, jag klandrar inte Hollywood. Tänk varje tonåring går igenom tuffa tider. Alla kommer uppror med sina familjer en dag. Oundvikligen dessa tonåring gör allt hända i allmänhetens ögon och i synnerhet med sociala medier, är vad de är idag, kan du inte dölja någonting. Alla vet varje detalj av ditt liv, så när du lär röka första cigarett, eller ta den första klunken, du växer. Varje barn gör det. Och de måste göra det, även med alla stirrade på dem ", tillade han.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: