Category: News! | 2013-03-09 | 12:30:57

"Min katt är mer rocker än han", säger Liam Gallagher om Justin

Liam Gallagher, var en av dem som kritiserade Justin för att han var försenatd några timmar för att ta plats på scenen på en av hans konserter i London och att han var tvungen att avsluta en av hans shower tidigare än planerat för att ha lidit av andningsproblem.
Det som Liam sa, publicerades på den brittiska hemsidan Sun , han tyckte att Justin var mycket arrogant att låta sina fans vänta på till hans kom upp på scenen igen och säkerställt endast en bra förklaring för att förklara hans läge.
 
"Av en slump om förseningen var 2 timmar sen? Det beror på vad du gör under dessa 2 timmar.Tog kokain i kroppen av en prostituerad eller bara spelade kort? ", undrade Liam.
 
Och när hans sa att förseningen var för att Justin spelade TV-spel (som är bara ett rykte, eftersom Justin förklarade att det var ett tekniskt problem) han tror inte :"Detta är inte en rockstjärna. Min katt är mer rocker än han. "
 
Trots hans ord, i en annan intervju med MTV News, Liam har klargjort att inte bryr sig om kanadensare."Veta ditt namn. Justin, oavsett. Jag vet ingenting. Jag vet bara  människor som verkligen hatar. "

Postat av: Tussan

Jag blev faktiskt för första gången arg det här stod på aftonbladet oxå. Han har rätt att tycka vad han vill men det blir för mkt bieber får mkt kritik just nu. Ja det verkeligen inte okej att komma försent på sina konserter men han har ju fått sig en utskällning så det räcker sen får det vara bra. Jag tycker många ger sig på Bieber när han gör fel eller så väntar man på att han ska göra fel.

Svar: Ja precis, alla går på han direkt när nånting har gått fel för honom.Men vi tror även att intevjuarna ber dem att säga något som dem inte tyckte var bra osv. och tar inte med det positiva dem sa i tidningen. så sjukt dålig stil.
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-03-09 @ 15:44:01

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: