Category: News! | 2013-03-31 | 17:30:56

Justin till en Victoria's Secret modell: "Du har snygga bröst"

justinbieber-jordandun-vs-model

Brittisk VS supermodellen Jourdan Dunn har sagt att hon lämnades med ett rött ansikte när Justin påstås ha sagt till henne: "du har snygga tuttar."

Händelsen ägde rum förra året, då modellen gjorde repetitioner inför Victorias Secrets show. När hon var med i Jonathon Ross Show, sa 22-åringen att Justin sa till henne: "Du är verkligen söt. Du har snygga bröst!"

"Du blinkade till mig och mina dansare och gjorde min dag."
Tyvärr gjorde hans repliker fel intryck på Jourdan.

Postat av: Tussan

ja det här låter . Föra året om dom nu måste skriva saker som har hänt för året för att sälja ja då har dom totalt spårat ur. För varje dag är det bara mer och mer negativt om Bieber .

Svar: vekligen, dem har ju sjunkit rejält lågt i mina (lina) ögon för att ta upp en negativ nyhet från förra året?
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-03-31 @ 18:40:54

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: