Category: News! | 2013-03-07 | 22:19:40

Justin Bieber avslöjar planer på att spela in video för "Right Here", men med ett villkor



Justin tog tag i sitt konto på microblog Twitter i onsdags (6 mars), för att dela med sina mer än 35 miljoner följare om planer på att spela in musikvideon till hans nuvarande singel, "Right Here" .

 Justin gjorde det klart att snart, kommer fans att kunna kolla in en ny video ´med sitt samarbete med rapparen Drake, men på villkoret att den nya singeln som är en del av hans album, "Believe" (2012), ska gå upp på topp-listorna:


översättning: "Planerar videon för # RIGHTHERE nu. Om ni fixar upp den på toppen av listorna ska jag hålla min deal av affären"


översättning: "Jag älskar alla fans. Jag har några saker planerat för er alla"



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: