Category: News! | 2013-03-07 | 22:27:42

En reporter i England trodde Scooter Braun var en pappa och bad han tala negativt om Justin



Entreprenören av Justin Bieber, Scooter Braun, skrev på hans Twitterkonto , under de tidiga första timmarna i torsdags (7 mars), att avslöja en konspiration av vissa intervjuare från den brittiska pressen går emot Justin. 

De senaste dagarna eftersom att Bieber hade en fördröjning av två timmar och inte kom upp på scen till en av hans/deras konserter i London, det har varit ett moln av berättelser om händelsen, tillsammans med rykten om olika ämnen om Justin.

Bland rykten, många intervjuare i den brittiska pressen har publicerat hela tiden rapporter om Justins fans är besvikna och vittnesmål från föräldrar till fans är mycket besvikna. Enligt Scooter, berättelser mot Jústin är att vara beväpnad enligt pressen och han själv var ett vittne, då han skulle ha varit/stått ihop med en förälder.
"Jag lärde mig mycket om pressen här i kväll. När jag återvände till hotellet, blev jag kontaktad av någon som trodde jag var en far... De frågade om jag kunde ställa upp för en nyhetsartikel om Justin Bieber och om jag kunde säga som om jag var arg på honom och att jag bör ligga i med att säga att jag hatar... Fans sprang och fick veta. Du skulle ha sett i deras ansikten när de upptäckte upptäckte att jag var hans chef.

Poängen är att folk som inriktar sig på negativa saker hamnar med negativt resultat. Låt oss fokusera på positivt och må dåligt för dem som inte kan. Jag har sett några galna saker under de senaste åren, men idag var det ganska vilt. Vi kommer att fortsätta följande. Och för pressen, jag vet att du tror att behovet att negativa saker att sälja tidningar, men om du hade lite mer tro i publiken, skulle se att vi alla vill höra positiva saker i livet. Har lite tro på mänskligheten"

På morgonen i onsdags (6) mars, så skrev Justin också ut om dem ständiga rykten som cirkulerat under de senaste dagarna om hans personliga liv (karriär).


 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: