Category: Övrigt | 2013-03-17 | 11:04:00

En biljett säljs till Justins konsert

Hej allihopa! 
Vi fick en kommentar av en läsare som försöker sälja sin biljett till Justins konsert. Om det är någon som är intresserad hör då av er till henne. Här är allt vi vet, om ni har några frågor, maila henne. Hon verkar  vara en jättetrevlig tjej :)
 
Hej! Jag säljer 1 ståplats biljett till Justin Biebers konsert den 22/4, jag undrar om ni kunde lägga upp detta på bloggen, om någon är intresserad så kan de kontakta mig på min mejl [email protected] 
Jag säljer biljetten för 1300.
 
 
 
Postat av: Bella

Hej jag undrar om ni vet om de finns någon som säljer meet and greet till den 22/4? Snälla lägg upp detta som ett inlägg så alla ser! Kram

Svar: Hej!
Nej vi vet tyvärr ingen som säljer det. Tror nästan om det är någon som fått tag i det, så håller dem nog hårt om dem. Alla vill ha dem. Så tror tyvärr ingen säljer dem. Nu kanske det finns tävlingar om meet and greet, men hittills har det inte varit någon tävling, men det kanske kommer, håll utkik på bloggar ;) kram
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-03-17 @ 11:16:54
Postat av: camilla- RobstenDailyNews

Nu har en BLOG AWARD startat på RobstenDailyNews: för att nominera din/ eller någons fansite som du tycke är bra. kan du nominera i detta inlägg (det står även mer information):
http://robstendailynews.blogg.se/2013/march/robstendailynews-blog-awards.html

2013-03-17 @ 11:22:44
URL: http://robstendailynews.blogg.se
Postat av: angie

om man köper ståplats måste man stå på sammaställe när man står där eller kan man då och då gå längre fram?

Svar: svår fråga, vet faktiskt inte riktigt, men skulle gissa på att man kan gå längre fram. För alla har ju en biljett som heter parkett ståplats ingen har en speciell plats, bara olika ingångar. Så jag tror det är fritt fram att stå vart man vill om man har parkett ståplats :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-03-17 @ 11:57:22

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: