Category: News! | 2013-03-25 | 22:57:00

Cody Simpson berättar om hur Justin mår och hur resan med Justin var i Europa



Cody Simpson har turnerat med Justin med hans Believe Tour och han är nu tillbaka i USA och öppnar nu upp sig om deras europeiska resa tillsammans.

Cody berättar att median har varit på Justin överdrivet mycket och skrivit överdrivna saker, berättar han till Enews:

"Jag kom precis tillbaka från Paris med honom häromdagen.Det var sjukt kul/galet.Det var riktigt bra.Min första gång i Europa.Jag hade en otrolig tid i Europa.Vi var vid eiffel tornet runt 1 på natten, så att vi inte hade några andra som störde oss.Det var riktigt kul.Han är en bra kille att turnera med. Jag hade en bra tid i Europa."

När frågan kom om Justins rykten och det vilda som skrevs i kvällstidningarna, så sa Cody:

"Saker var inte så stora som dem skrev, dem gjorde en stor sak av det.Folk gillar att göra såna saker om alla.Du måste bara lära dig att hantera det.Du måste försöka bli så förnuftig som du bara kan.På slutet av dagen så, vi är tonåringar."

Med fans som undrar hur Justin mår mentalt, och om Justin behöver en paus. Cody försäkrade alla att Justin mår bara bra.

"Han är bra. Han mår jättebra.Jag var just med honom bara för tre dagar sen och han mår bra.Vi gick ut och experimenterade Paris.Han är en väldigt bra kille."


Postat av: Tussan

heeja Cody simpson. har ni läst att bieber är anmälen för misshandel av en granne. Han ska ha varit fysisk men Bieber personal säger att han inte varit det. Kan ni något mer om dethär verkar lite konstigt Nu kommer det här från TMZ hur blev det med att han skulle sitta sex månader i fängelse för misshandel jag har tänkt på det för det kom dom aldrig fram till mer.

2013-03-27 @ 16:08:29

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: