Category: News! | 2013-03-23 | 17:37:21

Christina Aguilera säger till Justin att ta en paus från rampljuset

 
Tidigare kända barn stjärnan Christina Aguilera tycker att Justin ska stanna ärlig och kanske ta en liten ledig tid från rampljuset och kameran.
 
Hon berättar till Hollyscoop på 'The Voice' säsong 4 premiären:
"Du lever livet och det är hårt att växa upp framför kameran. 
 
Du lär dig, när du blir äldre att ta hand om ögonblick själv. Gå ett steg från kameran , åter inspirera dig själv som en artist, föryngra och uppdatera dig själv. "
 
Christina rådade även Justin att bli mer oberoende/självständig och stå sig upp för dem som försöker trycka ner honom. 
 
"Jag skulle säga till Bieber att låt ingen eller något trycka ner dig eller trycka runt dig och säga att du är något som du inte är. 
 
Jag har alltid varit riktigt ärlig och trogen med mina egna rötter och blivit riktigt fötterna på jorden,och  inte låta mig avvika alltför mycket."
 
 
 
Postat av: Tussan

Hon är klok. Han behöver nog vill upp sig. Hon stöttar ju honom.

Svar: Ja väldigt sant!! Vi instämmer dig
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-03-23 @ 20:10:22

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: