Category: News! | 2013-03-31 | 14:34:43

Bilder och videosr: Beliebers stoppar upp gatan framför hotellet där Justin bor i Wien

Justin Bieber orsakar en enorm eufori på gatorna iVienna, Österrike sedan han kom till staden i fredags den 29 mars,  där han hade konsert igår lördag, utsåldt till cirka 15.500 fans i Wiener Stadthalle. Långt från arenan där showen ska hållas, var mer än 500 fans av Justin kvar på gatorna utanför hotellet där det är värd, i undantagstillstånd.
 
Under dagen så var hela hotellet omgivet av fans, skingra även i timmar innan publiken i arenan där showen var. Fansen ropade, sjöng låtar av Bieber och det fanns ett rykte om Justin visade sig runt 3, vad hände bara 17:30 h, när Bieber kom ut till show arena, men inte innan vajande, ta foton och autografer för några fans.
 
Med otåliga fans och skrika av namnet på Bieber tvingades lokala polisen stänga av ett av spåren, att undvika eventuella olyckor på grund av flödet av publiken framför hotellet, vilket gjorde det omöjligt för bil trafikerar i regionen. Kolla in bilder av Bieber Fevern i Wien:



en video från tillfället också:


Medan hundratals fans väntade för att få se en glimt av Justin på balkongen på hotellet, ett lyckligt fan som bodde på samma hotell som Justin, hittade stjärnan när dem gick till bastun, "Åh min Gud, han bara passerade mig i bastun, jag blev så chockad att jag nästan inte kunde andas, jag är fortfarande chockad och skakad" , sade Karin M.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: