Category: Frågestund | 2013-06-06 | 00:00:08

Q/A

Hur upptäckte du Justin? 
Hur länge har du varit en belieber 
Vad tycker du om Jelena? 
Vem är din favorit artist förutom Justin? 
Var du på Justins konsert i Sverige? Isåfall vilken? 
Vilken är din favorit låt av Justin? 
Tycker du att man måste ha älskat Justin från början av hans karriär för att vara en äkta belieber? :)

Svar: 1 & 2. Jag upptäckte Justin när ha släppte sin första singel ’’One Time’’, och har tyckt om honom sedan dess. Men jag själv skulle inte säga att jag blev Belieber för ungefär ett år sedan.
3. Jag tycker jättemycket om Jelena! Jag tycker de är bra för varandra, och Justin verkar så glad när han är med Selena.
4. Jag gillar Selena Gomez och Taylor Swift väldigt mycket, och Beyonce, mmmmm. Jag lyssnar på nästan all musik, så länge jag tycker låten är bra. Har ingen speciell musiksmak. Kolla in min spellista på spotify:
Bra grejer
5. Ja, det var jag. Jag hade Golden Circle den 22, alltså första konserten. Stod i princip längst fram, och det är det bästa som någonsin hänt mig!
6. Jag gillar alla hans låtar, alla har sin speciella grej som får mitt hjärta att klappa lite extra. Det är väl det som är speciellt med honom. Men ALAYLM - acoustic tycker jag är väldigt fin!
7. Nej, det tycker jag absolut inte. Jag har inte alltid varit Belieber, men jag har gillat Justin ända sen början. Men jag anser att man är Belieber när man själv tycker att man känner sig som en Belieber: man älskar Justin för den han är, och gör allt man kan för att stödja honom.

 

Hur många barn vill Justin ha? 
Svar: 2-4 barn.

 

kommer justin till sverige 2014? V art kan man köpa billijeterna vill så gärna gå till hans konsert eller kommer han detta året?
Svar: Vi vet ingenting säkert om när han kommer till Sverige igen, men källor nära Justin har sagt ’’varför skulle han inte’’ när de fick frågan om han skulle komma tillbaka. Han kommer fortsätta turnera under året med den tredje delen av Believe Tour i Nord- och Sydamerika, Australien och delar av Asien. Sen ska han väl troligtvis fortsätta jobba på sitt nya album och promota det. Personligen tror jag säkerligen att Justin kommer till Sverige igen när han turnerar med sitt nya album, troligtvis under 2014/2015.

 

vilken fotbolls lag tycker han mest om? fcbarcelona eller :)
Svar: Du har så rätt så!

 

Vilka nattklubbar brukar Justin besöka mest ?:)
Svar: Han besöker klubbar över hela världen, och jag vet tyvärr inte vilken han besöker mest. Läste att hans favoritklubb var Blue Club, men jag har absolut ingen aning, tyvärr!

 

När fyller alla i Justins familj år?:)
Svar: Jeremy Bieber (pappa) – 4 juni
Jazmyn Bieber (halv-lillasyster) – 30 maj
Jaxon Bieber (halv-lillebror) – 20 november
Pattie Malette (mamma) – 2 april

 

Vad är Justins adress?
Svar: Official Fan Mail Address- Justin Bieber 
c/o Island Def Jam Group 
Worldwide Plaza 825 8th Ave 28th Floor 
New York, NY 10019 
USA 

Alternate Address: 
Justin Bieber 
Creative Artists Agency, LLC 
162 5th Avenue 
6th Floor 
New York, NY 10010 
USA 

Och jag tror att det här är adressen till hans hus I Calabasas: 25202 Prado Del Grandioso Calabasas, CA 91302

 

Är Justin o Selena ihop? 
Hur mår Justin nu (ifall dom inte är ihop)? 
Kommer Justin till Sverige? 
När kommer någon ny intervju ut med Justin? 
Kommer Justin ha någon livestream snart? 
Röker Justin? 
Svar: 1. Källor har sagt till HollywoodLife.com att de just nu bara är vänner, men man vet aldrig med media. De enda som kan veta är Justin och Selena själva.
2. Han har sett ganska glad ut de senaste dagarna, men på Miami Heat matchen såg han inte ut att vara sitt bästa jag. Men han mår nog bra av sin ledighet.
3. Det vet vi ingenting säkert om,
men källor nära Justin har sagt ’’varför skulle han inte’’ när de fick frågan om han skulle komma tillbaka till Sverige.
4. Det vet vi tyvärr inte, men hoppas på en snart!
5. Det vet vi tyvärr inte, men hoppas på en snart! Vi få tjata till oss en på twitter.
6. Han har erkänt att han rökte på en gång (SNL 9/2) och att han aldrig skulle göra om det. Men det går rykten om att han fortfarande röker, men vi vet inget säkert. Man får även ta hänsyn till att de inte ser lika hårt på att röka på i USA som i Sverige.

 

kommer justin bieber till sverige 2014? 
Svar: Det hoppas vi på, men vet ingenting.

 

Hur är hans drömtjej?
Svar: Han vill ha en tjej som är rolig, som kan få honom att skratta, och som är vacker inifrån och ut. Hon ska vara intelligent och som kan hålla en bra konversation. Hon ska även ha kyssvänliga läppar.

Hur lång är Justin?
170-175 cm lång.

 

1.    Vem/vilka är det som driver bloggen. 
2. Hur blev ni/du Beliebers 
3. Vad betyder Justin för er/dig 
4. Vad tycker du/ni om Jelena 
5. Vet ni om selena och justin är tsm 
6. Beskriv Justin med ett ord 
Svar: 1. Tjejen som driver bloggen heter Lina, sen så är det jag (Emilia), Hanna, Alva och Lisa som bloggar! Lina bloggar också såklart.
2. Jag (Emilia) har alltid gillat Justin mycket, men sen började jag lyssna på honom mer och mer för lite mer än ett år sedan, och nu sitter jag HELT fast.
3. Justin betyder allt för mig. Jag älskar honom av hela mitt hjärta, och han finns alltid där för mig. Han gör mig alltid glad, och det är svårt att förklara hur mycket han betyder. Han är allt.
4.
Jag tycker jättemycket om Jelena! Jag tycker de är bra för varandra, och Justin verkar så glad när han är med Selena.
5. Källor har sagt till HollywoodLife.com att de just nu bara är vänner, men man vet aldrig med media. De enda som kan veta är Justin och Selena själva.
6. Perfektion.

 

Hur bra känner/Vänner är Demi Lovato och Justin? 
Vad har hänt mellan Justin och taylor swift? 
Vilken kändis tycker du minst om och VILKA tycker du mest om, (ja förutom justin) 
Gillar din blogg
Svar: Först  och främst, tack för att du gillar bloggen! Det värmer J
1. Dom är inte BFFs, men dom är vänner.
2. Det vet nästan ingen förutom de själva, men jag tror att det har hänt något mellan Justin och Selena (som ju är Taylors BFF) som gör att hon ogillar Justin.
3. Jag ogillar Drake Bell, haha… Sen ogillar jag alla som ogillar Justin. Tycker dock om Taylors musik, men tycker inte om att hon inte tycker om Justin. Gillar Selena Gomez mycket, hinner inte tycka om så många andra än Justin, haha ;) Men lyssnar annars på de mesta. Om man räknar med alla kändisar som finns så älskar jag Leighton Meester (Blair Waldorf). Flummigt svar, förlåt.

 

kommer justin tillbaka till sverige?
Svar: Det kommer han troligtvis att göra, men det vet vi ingenting säkert om, men källor nära Justin har sagt ’’varför skulle han inte’’ när de fick frågan om han skulle komma tillbaka till Sverige.

 

Gillar du Jelena? :) 
Vad betyder Justins alla tatueringar?
Svar: Jag tycker jättemycket om Jelena! Jag tycker de är bra för varandra, och Justin verkar så glad när han är med Selena. Tänkte göra ett inlägg med vad alla Justins tatueringar betyder när jag hittat info om alla, så det svaret får vänta lite!

 

Vad jobbar Justins pappa med?
Han äger ett företag i Winnipeg, Manitoba. Också delägare i ett gym i Manitoba.

 

Kan man va en belieber fast man nt gillat justin från början?
Svar: Jag har inte alltid varit Belieber, men jag har gillat Justin mycket ända sen början. Men jag anser att man är Belieber när man själv tycker att man känner sig som en Belieber: man älskar Justin för den han är, och gör allt man kan för att stödja honom. 

 

Vad är den egentliga anledningen till att selina och justin inte är ihop? Vad har hänt mellan dom som gjort att det har varit veligt mellan dom?
Svar: Ingen som vet tyvärr, hur gärna vi än vill veta. De är av och på hela tiden, de är unga och vet ännu inte vad de vill. De har även mycket på gång med sina karriärer osv. De är ganska hemliga och privata med sitt förhållande, så det är svårt att veta. Men just nu går ryktet att de inte är tillsammans just nu, utan bara är vänner.

 

1.Vet ni nått om att Justin ska komma tillbaka till sverige? hörde att de skulle vara nått. 
2.Vars bor Justin? 
3.Hur lång är han? 
4.Varför pussar han inte så ofta på tjejers kind på bilder nå mer? 
5.Vad jobbar Justin mamma med? 
6.Vilken är din favorit bild på justin? 
7.Favorit låt med justin? 
8.Beskriv vad du tycker om Justin? 
9.Visst har Justin bruna ögon? 
10.Snyggast gif:et på Justin som du tycker? 
Svar: 1. Det kommer han troligtvis att göra, men det vet vi ingenting säkert om, men källor nära Justin har sagt ’’varför skulle han inte’’ när de fick frågan om han skulle komma tillbaka till Sverige.
2. Justin är uppväxt i Stratford, Ontario, Canada, men äger ett hur där han nu bor i Calabasas, Los Angeles, California.
3. 170-175 cm lång.

4. Väldigt svårt att svara på. Jag tror han pussar en om man ber om det.
5. Hon jobbar med Justins karriär och sin bok ’’Nowhere but up’’.
6. Alla bilder på Justin!
7.
Jag gillar alla hans låtar, alla har sin speciella grej som får mitt hjärta att klappa lite extra. Det är väl det som är speciellt med honom. Men ALAYLM - acoustic tycker jag är väldigt fin!
8. Han är en helt fantastisk människa. Justin betyder allt för mig. Jag älskar honom av hela mitt hjärta, och han finns alltid där för mig. Han gör mig alltid glad, och det är svårt att förklara hur mycket han betyder. Han är allt.
9. Ja, och det är de vackraste ögonen någonsin!
10. Alla GIF:s på Justin!

 

Kan ni vara uppdaterade ang Jelena? 
Vilka platser hade ni på konserten? 
Finns det nån "jb tidning " att prenumerera på?
Svar: 1. Vi gör vårt bästa för att komma ut med all information om Justin så snabbt som möjligt, inkluderat Jelena. Vi ska försöka hålla oss så uppdaterade om Jelena! Ni tycker inte att det blir tjatig?
2.
Jag (Emilia) hade Golden Circle den 22, alltså första konserten. Stod i princip längst fram, och det är det bästa som någonsin hänt mig!
3. Det finns ingen specifierad tidning med just Justin, men det finns special editions av olika tidningar med Justin. Sen om du letar bland tidnignarna finns säkert Justin på omslaget på minst en utav dem, och där står det säkert massor om honom! 

 

 

Postat av: Tussan

Hej! jag har några frågor
1 Vad har scooter för adress
2 Hur tror ni att det kommer att gå för Bieber(jag är orolig)?
3 Hur gör man för att trenda på twiter?
4 skulle man inte kunna gör något för att hjälpa honom han kanske vill ha hjälp eller kanske inte inser att han behöver det. jag hoppas ni förtår mig. Men jag tror oxå Bieber är en kämpe och han är väldigt ung.
Hur gammal är twist och li za?
Lever baylor selenas jätte söta hund, jag älskar hundar har en egen.

2013-06-06 @ 01:32:51
Postat av: Isabelle

När släpps biljetterna till believe movie????? Vet ni något? Ssnnääälllaaaa svara!!!

Svar: Jag tror ingen vet det än men det verkar som att den kommer i December i alla fall!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-09-09 @ 08:10:58
Postat av: Emma

har hört att justin bieber ska ha konsert i sverig 2014 men vet inte när. vet du isåfall så vill jag gärna veta när och var och vilken tid dom släpps

2013-09-27 @ 16:39:03
Postat av: Anonym

Jag har någa frågor om Justin Bieber som jag verkligen skulle bli glad om du svara på de.
1. Många hatare börjar säga att Justin är illimunati eller the bastard of Satan, jag fattar inte vrf sägrr de så?
2.Många börjar göra om Justins låtar till vad *Satan har sagt*?
här är webadressen http://www.youtube.com/watch?v=1ZiZqTMAhC8&feature=youtube_gdata_player

2014-01-03 @ 15:14:16
Postat av: sophia

Kommer justin komma till sverige 2015?
Har altigt villa träffa honnon!
Hur vet man om han har konsert i andra länder?
vilken sida går man in på om de typ är USA..?

2014-07-15 @ 23:19:13

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: