Category: News! | 2013-06-07 | 11:18:16

Justin stal paparazzis utrustning

 
Timmar innan Justin Biebers säkerhetsvakter påstås kvävdes en paparazzi i Miami, stal de hans kamerautrustning medan mannen vädjade desperat om nåd, rapporterar TMZ.
 
Postat av: tussan

Jag förstår inte vara det bieber eller hans säkerhetsvakter som stal hans kamerar och kvävde parazzin. Att artisterna blir arg på parrizzi tycker jag inte är konstigt . Vist dom gör sitt jobb men dom kan vara väldigt påstridiga.

2013-06-09 @ 15:45:34
Postat av: Tussan

Det här får jag inte ihop rubriker lyder Bieber stal kamera sen stod det säkerhets vakterna kvävde .

2013-06-09 @ 20:44:35
Postat av: Belieber

Så synd om min älskling! Åh men kan du förklara lite tydligare om det här! För förstår inte riktigt vad som hänt!

2013-06-09 @ 20:52:27
Postat av: Tussan

Jag är faktiskt väldigt orolig för bieber det som händer med honom är inte bra alls. Han försöker kanske inte at visa det men ibalnd bubblar det bara över och ut Han kämpar nog för att göra sina fans glada och nöjda fast han igenteligen är för helt slutkörd.

2013-06-11 @ 00:17:52

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: