Category: Bilder | 2013-06-14 | 22:48:40

instagram:

@justinbieber: @champagnepapi #drake @lastkingmm#mallymall @frandalaybay #franny me me Franny Mally mall at the cribo
@justinbieber: "@champagnepapi #drake @lastkingmm#mallymall @frandalaybay #franny me me Franny Mally mall at the cribo"
nickdemoura: #tbt me and @justinbieber on the My World tour !
@nickdemoura: "#tbt me and @justinbieber on the My World tour !"
liltwist: #Tbt lol. #NoNewFriends
@liltwist: "#Tbt lol. #NoNewFriends"
djtayjames: Thinking of a master plan @jtruth3 #weknowthedj
@djtayjames: "Thinking of a master plan @jtruth3 #weknowthedj"
@dankanter: Is this JB’s way of telling me to cut my hair? Haha never!
@dankanter: "Is this JB’s way of telling me to cut my hair? Haha never!"
 

Postat av: Saida

Hur ser Justins hus utt?:)

Svar: Vi kan göra ett inlägg om det alldeles strax. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-06-14 @ 23:16:18

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: