Category: Believe Tour 2012/2013 | 2013-07-12 | 11:12:42

Videos från BELIEVE TOUR @ Indianapolis (10 juli)

''Beauty And A Beat'' och trumsolo:
 
Se även:
 
Postat av: Show out love for Justin

Snälla kan inte alla beliebers vara i Stockholm en dag och göra som jag sa? Att vi sjunger låtar av Justin, skriker ramsor, och står med stora plakat?
Förstår ni hur stort det skulle kunna bli?
Justin kanske till och med får reda på det ochbkommer tillbaka till Sverige snabbare!
Vi klarar det, jag lovar. Belieber-family right?

ALLA SOM LÄSER KOMENTAREN, SÄG VAD NI TYCKER FÖR DET KAN BLI NÅTT RIKTIGT STORT!

Svar: Jag ska prata runt lite med kontakter, så återkommer jag i ett inlägg om det är intressant! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-07-12 @ 11:20:04
Postat av: Kajsa

Jag skulle tycka det va en superbra sak!
Det skulle vi lätt kunna göra, sprid det!

2013-07-12 @ 13:39:35
Postat av: Show our love for Justin

Åå, vad kul!
För förstå vad mäktigt det skulle kunna bli om alla angagerar sig.
Jag vet att alla verkligen vill visa hur mycket vi älskar honom och det skulle bli en chans för oss att göra de!

2013-07-12 @ 18:30:58
Postat av: Lollo

Varför skulle det inte kunna gå?
Såklart att vi kan fixa det, vilka är på?
JAG

2013-07-13 @ 11:46:16

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: