Category: Jelena | 2013-07-18 | 09:27:53

Selena pratar om att handskas med uppbrottet med Justin

Selena:
''Jag är säker på att du kan se de bilder på mig när jag är, typ, jättestressad över det. Och det är svårt, för var gör du? Vill du bara sitta inne i ditt hus och gömma dig och inte gå någonstans?''

 

Selena berättade för In Style:
''Det är obekvämt att vart jag än går, så vet folk. Jag gillar inte det. Men Justin och jag har aldrig riktigt fokuserat på uppmärksamheten. Du kan inte hjälpa vem du dejtar. Så jag skulle inte svära bort det eller säga att det är vad jag vill ha igen. Jag vet inte. Jag är ett barn, och ett uppbrott är normalt. Jag måste gå igenom känslorna och känna efter. Jag gör min egen grej, umgås med mina vänner, och han har det väldigt bra han också''.

 

 
 
Postat av: Cornelia

Fattar inte, är dom ihop eller inte? Jättteetacksam för svar! 💕😜

Svar: Haha, det är det ingen som fattar... Men ryktet går att dem är tillsammans just nu, dock kan man aldrig veta säkert om de bara är vänner. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-07-18 @ 09:51:37

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: