Category: Jelena | 2013-07-29 | 13:52:00

Källa: Selena och Justin ligger med varandra

En närstående källa till Selena Gomez avslöjade för HollywoodLife.com varför Selena fortfarande ligger med Justin Bieber:
''Låt oss vara ärliga, hon kan inte dejta en vanlig kille, så att vara med Justin verkar säkert''.
 
Selena avslöjade:
''Jag tror att pressen förstorar det hela på ett sätt och jag tror att de vill ha något att prata om, så det är en enkel sak att göra... Jag har känt honom en väldigt lång tid och vi tycker om varandras sällskap både då och nu. Men jag är definitivt singel och tycker om att vara det''.

Vad tror ni Beliebers? Tror ni Selena och Justin är tillsammans, ligger med varandra eller är faktiskt bara kompisar?
I och med att Selena sov hos Justin efter hennes födelsedagsfest gör det hela ännu svårare att tolka...

Och är det bara jag som reagerar på att Selena är väldigt öppen om deras relation och uppbrott, samtidigt som Justin inte nämner det alls?
 
 
 
Postat av: Mathias

De är väldigt bra vänner som också ligger med varandra. Helt enkelt good friends with benefits ;)

2013-07-29 @ 23:01:41
Postat av: Anonym

Skulle inte ni kunna skriva ett litet inlägg och Justins dansare? Bara lite smått om vilka dem är och några bilder på den? :)
Puss :)

2013-07-29 @ 23:44:51
Postat av: Shatali

Kan du fortsätta på din novel?? Snälla?!

Svar: Jag håller på med en tredje del. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-07-29 @ 23:50:00

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: