Category: Jelena | 2013-07-18 | 12:38:09

Justin ändrade ansiktet på sin tatuering som vissa påstod var Selena

 
 
Postat av: Malin

varför tror du han gjorde det?

Svar: Jag har faktiskt ingen aning. Jag tror även att det är möjligt att han bara har fyllt i tatueringen, och fixat till den lite. Den ser mer välgjord ut nu. Jag tror inte att han har ändrat den för att det inte ska föreställa henne (om den nu föreställer henne) för att det har hänt något. Jag tror bara att han har snyggat till den. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-07-18 @ 13:30:59
Postat av: amanda

vilken är den ändrade? :P

Svar: Den ändrade är den till höger. Du kan se att den är lite mer ifylld. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-07-18 @ 15:45:58
URL: http://liindstrand.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: