Category: News! | 2013-07-03 | 22:36:00

#Heartbreaker


Det ryktas om att Heartbreaker kommer att vara feat. Jaden Smith och kommer att släppas den 14 juli.
Det finns inga säkra källor än med Justin har tidigare twittrat att man skulle se upp för ledtrådar på @scooterbraun och @alfredoflores Instagram. Det finns något mönster mellan några av de senaste bilderna de lagt upp. Kan någon av er läsare lista ut det? Skriv gärna en kommentar nedan isåfall.
                                          
 
 
                                                  
 
 
 
 
 
 
Postat av: Anonym

länkbyta? :)

2013-07-04 @ 01:10:59
URL: http://nickimdaily.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har en bild men klart mönster mellan de!

2013-07-04 @ 09:57:25
URL: http://jjaw.se
Postat av: Sophia

Jag har en teori, J skrev såhär på rocklive till en bild och även på instagram. Jag tror det är en låttext. Den gick ju såhär "blue is new (asså nytt låt/album namn) and u are too a few shoes have shown me clues (vet inte riktigt men typ scooters ig bild, utan skor på fötterna😏 plus att han twittrade om att kolla efter "clues" hela tiden) my crew also knew that zoos have news ( alfredos instagram bild "🐒" in the wild/ "zoo", och "the crew" är ju scooter & alfredo som man hålla koll på efter ledtrådar) I'm a poetic genius". Jag tror alltså att det blir ett nytt album/låt som har något med texten att göra :) Bilden (Om ni publicerar detta i ett inlägg får ni gärna länka min Twitter @sophianderssson Instagram @sophiandersson

2013-07-04 @ 12:07:21
Postat av: hejhej

var det inte en duett med miley?

2013-07-04 @ 15:50:21
Postat av: hejhej

var det inte en duett med miley?

Svar: jo kanske men det finns inte riktigt några säkra källor, heartbreaker kan va en duett med miley men nån låt i albumet kan va med jaden, vi får se helt enkelt
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-07-04 @ 15:53:01

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: