Category: News! | 2013-07-17 | 09:02:20

Bieber anklagad för att ha spottat en man i ansiktet

En man anklagar Justin Bieber för att ha spottat honom i ansiktet i en bar i helgen i Ohio - Justin trodde att han tog kort i smyg på honom.

 

Mannen, identifierad som en lokal DJ, berättade för Dave och Jimmy Show via iHeart Radio:

''Justib Bieber spottade mig rakt i ansiktet. Det var i VIP-området... Två av Biebers vakter närmade sig mig och sa att jag försökte ta bilder''.

''Han kallade min mamma någonting, han kallade min pappa någonting, han kallade mig någonting, och spottade mig i ansiktet''.

 

En källa i Justins krets sa:

''Allt har gått väldigt bra under turnen och det är bara riktigt tråkigt att någon skulle kopiera andras grundlösa påståenden''.

 

Lyssna här:

 

Enligt TMZ ska mannen gå vidare med incidenten.

 

Vad tror ni, tror ni Justin har spottat honom i ansiktet?

 
 
Postat av: Anonym

jag tror inte att justin skulle spota någon i ansiktet justin är i dum

2013-07-17 @ 12:25:37
Postat av: Anonym

jag tror inte att justin skulle spota någon i ansiktet justin är i dum

2013-07-17 @ 12:25:52
Postat av: Anonym

näe de tror jag inte. Fast jag hade nog gjort det om jag trodde att nån smygtog kort på mig.. haha nä men alltså jag har förståelse för Justin om han hade gjort det, gud så less jag skulle vara på alla papparatsis om jag var han. Men jag tror inte det. Han är för godhjärtad.<3

2013-07-17 @ 15:22:21
Postat av: Anonym

Neeeej jag tror inte det han är inte dum han har ett hjärrta av guld

2013-07-17 @ 16:33:12
Postat av: Anonym

Neeeej jag tror inte det han är inte dum han har ett hjärrta av guld

2013-07-17 @ 16:33:33

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: