Category: Jelena | 2013-01-15 | 18:20:03

Selena dissar Justin flera gånger på Twitter efter att dem gjorde slut

Selena tog twitter som ett sätt att dissa Justin den 15 Jan. Hon retweetade länkar till fan videosar va hennes koreografi till dansen, ‘I Knew You Were Trouble’.

Selena Gomez och hennes tjej vänner Samantha Droke, Francia Raisa och Laura Quinn lade upp en jättebra koreografi till Selenas BFF Taylor Swifts låt “I Knew You Were Trouble” den 12 Dec. En månad senare den 15 Jan, Så verkar det som om Selena använder videon som ett meddelande till hennes ex pojkvän Justin Biebe-och hon postade olika fan versioner av dansen.

Selena lade upp videon på hennes Youtube konto med förklaringen/undertexten: “Jag och mina vänner  vi bara leker runt lite till vår favoritlåt :) Jag vill ge ett stort tack till min vän Gweny för att hon koreograferade denna roliga dans. Mina flickor för att vara fantastiska och för Taylor är en sådan inspiration. Tack till Dan för det coola och jättebra fixeringarna I videon! Hoppas du njuter!”

I slutet av videon, så sager Selena, “Du tror att vi vet bättre, men…”

Selena twittrade den 15 Jan., “youtubeing & har ingen aning om att det fanns så många versioner av dansen “jag och mina tjejer” jag älskar mina fans så mycket så jag ville dela några av mina favoriter med er.”

Sedan postade hon fyra olika fan videosar.

Det verkar som om Selena, som normaligen twittra personliga meddelanden, gör det väldigt klart till Justin att hon vet att han är trubbel.





    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: