Category: Övrigt | 2013-01-24 | 23:16:20

Justins välskötta natt

HollywoodLife.com har tidigare rapporterat att Justin Bieber festade i Charlottes Whisky River Club den 22 janoch nu kan vi avslöja att han var på sitt bästa beteende och TVÅ åskådare gav oss alla detaljer om Justins ordentliga/välskötta natt. En källa berättar för oss “han tog det bara lugnt” och han bette sig inte galet.”

Justins välskötta natt på Whisky River

Justin, 18, sågs på Whisky River I Charlotte den 22 Jan. Efter att han uppträtt sin Believe Tour I staden den kvällen. Han såg ut att vara mittpunkten på festen , speciellt på denna coola bild, när han festar med sin kompis. Men nu kan vi bekräfta att Justin hade en väldigt välskött/bra kväll.

Twitter användaren @Sam_R_Cohen festade inom VIP sektionen när hon såg Justin. Hon twittrade  “OMG JUSTIN BIEBER ÄR VIP 6m ifrån mig på whiskey!!!,” och hon slutade den natten med att hänga med hans crew.


“Tack du också @justinbieber fantastisk trummissångare backupdansareoch den fantastiska producenten som kommer skaffa en likadana tatuering som mig, jag var chockad!!” Hon twittrade också ”och jag ska inte ljuga, det var ganska coolt att hänga med hans dansare och producenten på bussen var galet bra!”


Hennes sista tweet sa “Äntligen ska jag sova…. ikväll var en av de bästa nätterna i mitt liv att få hänga ut på turné bussen efter showen #lucky #bieber.” HollywoodLife.com frågade Sam hur det var att hänga med Justin och hans crew, honberättade för oss “hans buss lämnade först till Atlanta… han var bara lugn… inte hans crew betedde sig galet.”


Hur intressant! Justin verkade ha en mycket lugn/bra natt,  vi talade med en annan åskådare som sa att han var "bara väldigt avkopplad och lyssnade på musik." 

“Justin drack inte,” säger vår andra källa. “ Han var mycket artig, han chillade bara med sitt folk.Han kom fram till klubben 01:30 och dem stängd 02:00 så han var inte här längeHan var på riktigt bra humör; Han var väldigt avkopplande och lyssnade på musik.Han hade roligt. Några fans bad om bilder, och han var vänlig mot demHan var inte flörtig alls. "

 

 

Postat av: Tussan

vad skönt att änteligen läsa något positivt

Svar: Jag tycker samma sak!! De ända man får höra nu är bara neggativa saker om honom. Så känns väldigt skönt att de äntligen skrivs ut någonting possitivt -Lisa
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-01-25 @ 00:18:14

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: