Category: Believe Tour 2012/2013 | 2013-01-19 | 19:28:00

Justins mamma Pattie producerar en kort film

Justin Bieber har inte gjort någon hemligt om att han är både kristen och är en del av mammas lille pojke, han har gått med Pattie Malette som hans dejt på flera olika events och visar henne alltid- och gud i mest låtar och awards show tal. Lika som Pattie , som var en tonåring när hon fick Justin, har inte heller gjort någon hemlighet om att hon är kristen och suppotrar pro-life-rörelsen. (När din son är framgångsrik, är det lätt att se varför hon skulle vara en förespråkare av orsaken.)

Hon tar nu det ett steg längre, och använder sonens rampljus, resurser och kontakter för att samla mer uppmärksamhet till anti-abort orsaker.Hennes senaste insats? En kort film.

 

The Huffington Post rappoterar att Pattie  reports that Mallette är listad som den exekutiv producenten på den korta filmen "Crescendo.’ Medan detaljer om själva filmen är få, kommer världs visningar börja den 28 februari. Inkomsterna för filmen kommer att doneras till graviditets centret.

Filmen kommer troligen att ha vissa kontroverser kring det,eftersom det inte bara är Biebers namn somm fäst direkt på något som kan påverka hans stora,unga, lättpåverkade kvinnliga fans, men eftersom det är på väg tillsammans i hälarna på 40-årsdagen av Roe v. Wade, landmärket Högsta domstolen fall som legaliserade abort rikstäckande i USA.

I vilket fall som helst, så säger Mallette i ett uttalande att "hon hoppas "Crescendo" kommer "att uppmuntra unga kvinnor över hela världen, precis som jag, att låta dem veta att det finns en plats att gå, människor som tar hand om dig och en tryggt hem att leva i om du är gravid och tror att du har ingen annanstans att vända. "

Justin Bieber Mom $10M Anti-Abortion Film

Postat av: Tussan

Jag gillar inte riktigt det här. sen förstår jag inte är hans mamma mot abort. Jag kommer fortfrande ihåg när dom frågade Bieber om det och vilket hallå det blev men samtidigt det vara väldigt felciterat. Vad tycker ni om detta?????? Jag är själv väldigt orolig över att det kan skada Bieber. Jag tycker om eran blogg jättemkt ni är så bra på att svara.

Svar: Nej inte jag(Lina) heller. Nää jag hade själv väldigt svårt att översätta denna text, för dem hade skrivit konstig engelska så jag försökte hitta olika lösningar för att förstå, men jag förstår inte heller riktigt. Men det kanske hon är eftersom att hon säger att det är okej att föda barn, och att unga inte ska vara orolig att om dem föder och inte ska ha någonstans att bo, så finns det ett ställe att bo på och att det alltid kommer att lösa sig. Det låter lite som att hon är emot abort, eftersom att hon uppmuntrar unga litegrann till att föda, för att hon är ett exempel på att det har gått bra för henne och Justin.
Jaa, vi kommer också ihåg det, så vi hoppas att det inte händer nu igen. För nu har Justin redan haft väldigt mycket, så man tycker att han ska få vila lite nu från allting.

Jaa vi med..

gör du? gud vad glada vi blir. Du ger oss kraft till att bara blogga ännu mer. Tack så jättemycket, vi är superglada för att du säger det här. Tack tack, tacka dig själv också, för det är såna som dig som får oss att vilja blogga och hålla er uppdaterade om det senaste nytt och allt som kretsar kring Justin! ;)

hih ja, men jag(Lina) gillar att svara för att få veta vad ni alla tycker och vill visa att alla är liksom delaktig och kan säga vad dem vill och få hjälp eller kan bara prata av sig här om dem behöver det.Vad som helst, det ska kännas tryggt och bra för alla liksom :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-01-19 @ 20:40:04
Postat av: Tussan

Det kommer att bli väldigt stora rubriker. Sist dom frågade bieber tyckte jag att dom vara otroligt orätvisa, Jag håller inte med bieber i dom åsikterna men att felciterar en sån sak det är inte häller rättvis.

Svar: aa det kommer de nog bli.. :(aa det var dem verkligen.. nej precis man ska liksom va schysst vid såna saker och inte hålla på och felcitera och säg/skriva saker som någon inte har sagt...
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-01-19 @ 20:58:04
Postat av: Tussan

Nu blev jag jätteglad oxå. Jag tycker biebers mamma är en väldigt stark mammam. Men jag håller med om at den vara väldigt knepig texten. Det kan bli stora rubriker men samtidigt såhär biebers mamma varit med om det hemska som ingen ska få genom lida och det gör det hela så mkt svårare själv är jag för abort. Jag hoppas att ingen tidning frågar bieber om det här risken är stor sist vara han väldigt ung vilket man som reporter ska ta hänsyn till.. om jag ska vara ärliga jag är orolig.

Svar: ja , hon är otroligt stark! Hon är ju en otroligt bra förebild för dem som ligger i ungefär samma situation som hon var med i , Men jag kan hålla med dig om att det kan bli stora rubriker och jag håller med dig att jag också är för abort. Men vi får hålla tummarna att ingen frågar Justin om detta, men jag tror ändå dem kan fråga honom, eftersom det är hans mamma som gjort en kort film om det. Men vi håller tummarna, han har ju sagt själv att han känner sig obekväm. Det förstår jag, det skulle jag också vara om jag var i hans sitation. Han håller väl med henne, men han tänker väl sig in i situationen själv. Om han skulle få höra från sin tjej ba aa jag är gravid och dem är inte alls redo. Då skulle han nog vilja att dem skulle göra abort. Eller det kan ju inte jag säga, han kanske inte vill göra abort. aa men aa.. haha :) du fattar vad jag menar! ;)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-01-20 @ 00:39:58

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: