Category: News! | 2013-01-15 | 23:53:04

Justin Bieber va med och spela “The Book Of Mormon” Musikalen?

thebook-ofmormon

Skaparna för The Book of Mormon Matt Stone och Trey Parker vill sätta in Justin Bieber i en Broadway-vita duken produktion. Det här spelet är en väligt mycket populär lek just nu. Dem skulle hoppas på att sätta in Justin som Elder Price.

justinbieber-book-of-mormon

Under en presskonferens sade Parker: "Vem är min dröm person som jag skulle vilja ha med? Justin Bieber som Elder Price. Vi skulle definitivt ge yngre den scenen eftersom rösterna att kameran kommer komma så nära. "

Vill du se Justin i en Broadway-show?

Postat av: Tussan

Har bieber fått en ny chef

Svar: Vi vet faktiskt inte, men jag(Lina) har också trott det, för att han är i en studio med han flintskallig stora killen? Men jag tror inte det, för Scooter twittrar som vanligt och så om Justin. Så jag tror inte det.
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-01-16 @ 02:32:11
Postat av: Tussan

Har bieber fått en ny chef

2013-01-16 @ 02:40:03

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: