Category: Fans | 2013-01-31 | 16:29:00

Enligt fanet: "Justin menade inte att ta på mitt bröst"


Under den senaste meet-and-greet i Miami, fick en Belieber både en kyss på kinden och en till synes olämplig kläm från Justin. Men var Justin verkligen så närgången?

Medan det verkligen ser ut som det klargär tjejen, som sedan dess har identifierats som Jocelyn - i tweets under namnet @JocelynnBieber att saker kanske inte är exakt så som de har visats.

Hon twittrade: "JAG DÖR HAHAHAHHAHA DET SER UT SOM ATT JUSTIN RÖR MITT BRÖST PÅ BILDEN AHAHAHAHHA."

Hon skrev sen: "Människor kan tro vad de vill men jag vet vad som egentligen hände och det gör Justin också - så alla andras åsikter spelar inte någon roll för mig"
källa

Kommentar ang. detta:


SVAR: Hej! Ja det finns en annan bild då hon viskar i hans öra, hon viskade till honom att hon smög in till M&G's, och som ni vet älskar ju Justin att träffa sina fans så han tyckte bara det var roligt!

Postat av: Tussan

Åh tack för svaret . Ibland får media ta reda på mer innan dom skriver

Svar: Ja, vi tycker detsamma. Därför så ska man aldrig lita på allt dem lägger ut.. ;/
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-01-31 @ 21:26:27
Postat av: Tussan

Det här har media inte skrivit något om dom bara skrivar att han tog henne på bröstet ska dom skriva så kan dom ändå skriva att tjejen svarade. Det är väl tjejn som vet vad som hände inte tidningarna.

Svar: instämmer dig helt, median är så snurriga och går verkligen sin egna väg....
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-02-08 @ 13:10:57

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: