Category: News! | 2013-01-14 | 22:48:13

Barbara Palvin om JELENAs Break up: “Selena Startade all drama”

barbara-palvin-selena-gomez-jb.jpeg

Barbara Palvin Victori’s Secret modellen som var kopplade till länken för att Jelena gjorde slut- har pratat ut för första gången om rykten om att Justin var otrogen mot hans flickvän Selena Gomez med Barbara, det är säkert att säga att Barbara är inte glad. 

Enligt fakta, så lägger hon allt på att det är Selenas fel allting. 

Barbara (19) berättar till Celebuzz att hon och Justin var aldrig romantiskt involverade:

“Du vet hur allt drama började– Selena retweeted en bild."[referring  när Selena retweetat ett till foto som visar när Justin hänger med Lil Twist och Barbara tillsammans med en bildtext'...'.]

“Det var det. . . det är därför det var så konstigt. De trodde att jag orsakade ett stort drama,  för deras uppbrott. "

Jag ville träffa honom riktigt mycket. Jag såg hans film[Justin Bieber: Never Say  Never] och jag var som, "Han är en cool kille, jag vill träffa honom." Och sen när jag gjorde det på Victorias Secret show så träffades vi och självklart hde vi en konversationen och sen tog jag en bild med honom."

Bara några dagar senare så sågs Justin och Barbara på Broadway för att se Lejonkungen. Det var allt möjligt förutom en dejt, förklarade hon:

“Det var min systers första gång i New York och vi ville verkligen gå till  Broadway, men det fanns inge fler biljetter. Jag dök bara upp och berättade för honom: ‘Min syster är här, men hon är ledsen för att vi inte kan gå på Broadway, inge biljetter finns." och han var som," Well, jag kan fixa dig ett par." och hans vänner kom fram... runt 6 personer och sedan jag, min syster och livvakt. Så vänner.”

“Så vi var bara som okej, kul att träffa dig, det där var kul, och sen hej då.”

Men rubrikerna slutade inte här.

Det var så kul när jag läste att vi hängt tillsammans i Miami och att jag även bärde hans tröja. Dude, det är min tröja!”

Och du ser husbilar i bakrunden på mitt Twitter foto - när du fotar på plats så har du husbilar runt omkring för att göra hår och smink och klänning. Och de satte ihop allt som det är Biebers turnébussen, det är Biebers skjorta. Jag var som, "Nej!’”

Barbara medger att rykterna gjorde henne arg eftersom hon redan har en pojkvän i hennes hemstad:

Dem [media] gav mig en riktigt hård tid med min pojkvän. Dem satt även honom i tidningarna,tv och sånt, och han är inte ens känd eller nånting.Han är bara normalt hemma (i Ungern) med ett normalt liv och alla var som " Din flickvän dejtar med Justin. Det är väldigt svårt för honom."

Det gjorde mig förbannad, men det finns alltid en mörk sida av denna verksamhet.”




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: