Category: Jelena | 2013-02-15 | 16:24:19

Pattie pratar om Jelenas förhållande:

Pattie Mallette är inte rädd för att prata om sin son Justin Biebers relation med Selena Gomez. Först kallade hon Selena en "älskling" på Today Show den 7 februari. Nu avslöjar hon deras relationsstatus i en ny intervju!

Pattie Mallette pratade om Justin Bieber & Selena Gomez relation.

Pattie, 37, öppnade upp till AP när hon blev tillfrågad om hennes sons relation med Magi på Waverly Place skådespelerskan.

"Jag har ingen aning om de är på-igen eller av-igen", sa Pattie. "Det är en ständig grej. I dagsläget är jag inte säker på var de står. Jag försöker att hålla mig borta från det. Han är 18. Han vill inte att jag blir involverad i hans romantiska liv. "
- Hollywoodlife


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: