Category: News! | 2013-02-09 | 08:44:58

Kan du inte gå och se Justin på hans turnée? Kolla hans film Believe 3D movie

Justin vill se till att var och en av varje Beliebers kan gå och se varje turné han någonsin gett sig ut påmen det finns så många fans som inte har råd att köpa konsertbiljettereller så säljs dem ut för fort.

Här är vad chef Scooter Braun berättar till MTV News:

"Vad vi vill göra ärkonserterna säljer ut så snabbt, som verkligen har varit en välsignelse.Men Justin och jag pratade om hur många barn det finns där ute som är i en position som han var i när han växte upp, och som inte har en massa pengar, som inte har möjlighet att gå på konserter.

Justin vill sätta/filma var och en av hans turnéer för resten av konserter som är kvar på bio, som ska visas minst en helg så att ungen/fnsen) kan gå på bio, betala deras $10 och ha den upplevelsen.

Detta handlar mer om ´än att bara ge dem en konsert och låta alla barnen runt om i världen, få gå över en helg  till konserten tillsammans och sedan gå hem och gå online och dela sina erfarenheter."

Är du spänd/redo/taggad för Believe 3D filmen?




Postat av: Punk - Alva

Längtar sönder!! haha :D
fast jag har biljett till 24. Men ingen kompis ska gå med mig... men jag har ju min syster! :) MEN OMG SNART ÄR BELIEVE 3D UTE! :D
Hoppas verkligen alla som inte har biljett får chansen att se den! :)

Svar: Jaa, det är du inte ensam om!!Vi gör det med, herregud vad taggad man blir :)
ja, men det har jag(Lina) med, även fast jag satt uppe och var tidigt ute och gjorde allt så fick jag inte tag i biljetter till dem andra dagarna, förs den här. Så det var en jäkla tur!!
Tur att man har en syster ibland ;) haha

jaa, helt sjukt!! längtar så mycket tills den filmen kommer ut :)
jaa, det håller vi också tummarna för!!!!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-02-09 @ 13:01:10
URL: http://punk.blogg.se
Postat av: Belieber

När kommer filmer ut? X

2013-05-14 @ 19:33:07

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: