Category: News! | 2013-02-28 | 14:57:05

Justins mamma Pattie, fick veta om Justins tatuering bara några minuter innan hon skulle på intervju



Justins mamma Pattie Mallette, var på WLNY-TV’s The Couch på Onsdag morgonen(igår). UNder intervjuen, så frågade värden Carolina Bermudez, Pattie vad hon tyckte om Justins nya tatuering på hans arm.

Hon erkände att hon hade noterat Justins tatuering bara några minuter innan showen starade, men hon var osäker på om det var en ny tatuering eller inte.

Hon sa:

Du ser, ibland så listar jag ut saker som detta... på samma sätt som alla andra.

Jag såg det seriöst fem minyter innan jag kom in hitThe Couch]. Jag tittade på något och jag sa, " Är det en ny tatuering?"


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: