Category: Instagram - Bilder | 2013-02-03 | 12:19:26

Instagram


@Tyga: My Lil bros @Justinbieber @liltwist #Kingin in they #LastKings &  Cheetah T-Rawws!!!!

@LilZa: Just a regular night out @AtifaBarwany & @justinbieber photo bombing
"@LilZa:  Just a regular night out @AtifaBarwany & @justinbieber photo bombing "

@justinbieber the criminal @theworldshero
"@justinbieber: the criminal @theworldshero "

@justinbieber this is how @theworldshero feels
"@justinbieber: this is how @theworldshero feels "



Postat av: Roki

hello!!
som ni vet har jag frågat er om hur ja kan få bieber biljetter men jag fick tag på 2biljetter till justins konsert 24april 2013:D
jag har en fråga vad ska jag ha med mig till konserten ???
och vilken färg på ljusstavar ska Swe Beliebers ha??

Svar: Hej!Ja vad kul!!! vad roligt, hoppas du får det super kul!!
Ja, en kamera, eller mobil. För man får inte ha "proffs kameror" med sig. Inga skyltar. Vatten kan du ha med dig om du står i parketten eller golden circel för det kommer nog bli varmt. Men det är itne säkert att man får ta med sig vattnet in men jag tror det. Men annars vet vi inte riktigt.

Vilken färg på ljusstavarna vet vi tyvärr inte, du får kolla det på facebook där dem skrivit det ;) men kanske lila? eftersom det är hans favoritfärg
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-02-03 @ 12:39:22
Postat av: Roki

jag e såå himla tacksam att jag har någon att fråga VÄRLDENS BÄSTA BIEBER BLOGG<3
ÄLSKAR ER SÅÅ HIMLA MYCKET

Svar: åh vad bra!Glada vi blir av att vi kan hjälpa dig. Då blir vi glada. Tack själv!
älskar dig med!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-02-06 @ 19:58:27

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: