Category: Believe Movie | 2013-12-01 | 10:57:00

Varför har Believe Movie premiär den 19 december?

Har fått några frågor angående varför Believe Movie har premiär den 19:e december och inte den 25:e december som i USA.
 
Anledningen till detta är för att 25 december är en röd dag i Sverige och i de flesta andra europeiska länder, och då är inte biografer öppna. 
 
Därför har Believe Movie premiär den 19:e december i Sverige.

De som är medlemmar i bioklubben hos SF har möjlighet att köpa biljetter den 5:e december, medan de andra som inte är det får vänta en dag till den 6:e december.
Om man vill kan man gå in på http://www.sf.se/filmer/Justin-Biebers-Believe/?city=KA och klicka på ''PÅMINN MIG'' för att få ett mail/SMS av SF vid biljettsläppet.
 
Är der något mer ni undrar kring Believe Movie?
 
Postat av: Anonym

Vilken tid släpps biljetterna?

Svar: Det har SF inte gått ut med än tyvärr. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-01 @ 12:12:13
Postat av: Galen Belieber

Vilken tid släpps biljetterna eller kan man köpa dom under hela dagen??

Svar: Vi vet ännu inte en exakt tid när biljetterna släpps, men gå in på http://www.sf.se/filmer/Justin-Biebers-Believe/?city=KA och klicka på ''PÅMINN MIG'' för att få mail/SMS så fort biljetterna släpps. Det kommer förhoppningsvis och troligtvis säljas under hela dagen. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-01 @ 12:28:14
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se
Postat av: DILVINBIEBER

Om man är medlem på SFbio hur bokar man då biljetter den 5:e
😘😜

Svar: Gå bara in på deras hemsida så ska det gå att boka. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-01 @ 12:40:21
Postat av: soffebieber

hur mycket kommer biobiljetterna kosta?

Svar: Det kommer vara ungefär samma pris som det brukar vara på andra biobiljetter, alltså 100-150 kr. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-01 @ 13:12:18
Postat av: -

Varför visas bara filmen under kort period? Kommer den komma på dvd efter eller är bio enda chansen man har för att se filmen?

Svar: Vi vet tyvärr inget om det. Jag har hört båda delarna, alltså att den inte kommer komma ut på DVD och även att den kommer komma ut på DVD. Så jag har tyvärr inget vettigt svar på den frågan. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-01 @ 16:25:45
Postat av: Fanny

Kommer filmen visas i alla städer där sf finns???

Svar: Gå till kategorin "believe movie" så har vi ett inlägg där alla städer filmen kommer visas i står. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-01 @ 16:50:42
Postat av: Batool bieber

Tror du biljetterna kommer att bra kvar till 7-8 december? 😁 Kmr att biljetterna att ta slut?

Svar: Eftersom att filmen visas på så många biografer runt om i Sverige så är det en hel del biljetter som ska säljas. Dock kommer det nog vara högre tryck på biljetter i de större städerna, men självklart finns risken att de tar slut. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-01 @ 18:19:50
Postat av: Ellen

Vilken tid släpps dom?

Svar: Det vet vi ännu inte, kolla svar på ovanstående kommentarer. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-01 @ 18:49:43
Postat av: Lorine

Jag har biljetter ska se premiären❤️❤️❤️❤️

2013-12-08 @ 20:19:09
Postat av: Belieber

Jag hade biljett till 25:e. Jag ville liksom gå på samma dag som den kom ut i USA. Och en sak kan jag säga, VÄRLDENS BÄSTA FILM. Jag tror inte att jag gråtit så mycket under en film. Folk i biosalongen började kolla på mig. Men det vad de värt, världens bästa Justin!❤️

2014-01-27 @ 18:11:09

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: