Category: Dagens fråga | 2013-12-30 | 21:10:00

vad tycker ni om Jelena?

Någon av er läsare som var ett Jelena fan när Justin och Selena var tillsammans?
Själv skulle jag inte direkt kunna säga att jag var ett Jelena fan men tyckte att dom var söta ihop.
Skriv gärna vad ni tycker! Alla åsikter är välkommna :)
Postat av: Lina

Jag saknar Jelena. Justin var så mycket gladare när de var tillsammans och han förtjänar att vara med någon han älskar. De var sjukt söta ihop och man märker att han inte varit lika glad efter att de gjort slut. Och med tanke på vissa av hans låtar ex. nothing like us m.m. Om Justin är lycklig är jag lycklig, oavsett vem han vill tillbringa sitt liv med :)

Svar: Känner precis som dig!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-30 @ 21:20:51
URL: http://daysbylina.blogg.se
Postat av: Evelina

Jag saknar också Jelena. De var söta ihop. och Justin såg lite gladare ut då. Hoppas att han ska hitta någon ny ´:) Men jag tror ibland att Selena var mest ihop med han för att han var känd...

Svar: Tycker också att han verkade må bättre med henne. Men vi vet ju inte säkert om det var så. Jo jag har också tänkt den tanken förut faktiskt... men vi får hoppas att det inte var så.
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-30 @ 21:35:50
Postat av: Amelia

Jag älskar (älskade) Jelena. Var ett väldigt stort ''fan'' eller en jelenasupporter, vilket beror på att jag är både selenator och belieber.. & de båda var väldigt glada tillsammans, och jag saknar det verkligen. Jag saknar att se nya bilder på de på internet på tex vmas osv. Men jag är ändå, inte direkt glad men, tycker ändå det är bra att det blev som det blev annars hade vi ju inte haft all musik vi fått idag.

Svar: Håller med dig! Dom var super söta ihop och verkade verkligen må bra ihop! Jo det är sant! Det är bra och tänka på det positiva som musiken istället :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-30 @ 21:42:44
Postat av: Halle

Jag var/är ett stort Jelena fan det kanske beror på att jag gillar selena och Justin väldigt mycket och ni fattar inte att jag nästan dog av lycka när dem blev tillsammans. Haha. Jag tyckte att dem passade jätte bra och det viktigaste dem verkade jätte jätte glada tillsammans. Jag måste bara säga alla som säger att selena använder Justin " som fame " borde tänka på att hon var mycket känd innan honom. Och nu tänker ni hon är en större selena fan. Nej jag är en av dem största beliebern som finns. Haha sorry about My rant.

2013-12-30 @ 22:47:46
Postat av: Jelena

Jag var ett jätte stort "fan" av Jelana! Jag tror attdet förhållandet dem hade gjorde dem betydligt starkare som personer, dem behövde varandra! Jag tyckte att det var så synd när dem gjorde slut jag saknar dem verkligen! Dem är nog det sötaste paret ever. Jag gillade Jelena från första början det var bara så tråkigt att det gick snett. Men jag hoppas iallafall att dom kan bara vara med varandra som vänner just nu tar dem en paus men dem är fortfarande vänner.
Det var min åsikt om Jelena och dem var så himla glada tillsammans.
Saknar dem jätte mycket:(
Kram

2013-12-30 @ 22:56:31
Postat av: Belieber

Jag tycker att dom passar ihop men jag var inte direkt ett fan justin kan hitta nån bättre än selena. Selena vill bara dejta äldre pojkar och hon fattar inte vad kärlek är hon tror att man kan krossa ett hjärta och sen Lima ihop det igen och sen krossa det igen. Om justin är glad då är jag glad och om justin är ledsen då är jag ledsen. Jag är inte ett fan av selena hon är söt och har en bra röst men jag tycker inte om henne hon är bara för mycket hon borde växa upp och för stå allvaret man kan inte krossa ett hjärta och sen tro att allt är bra och sen sega dumma saker om den andra och sora den enu mera. Justin är värd så mycket mer han är bäst och jag tol inte se han ledsen han ska vara glad och inte ledsen. I LOVE YOU JUSTIN FOREVER <3 <3 <3 <3 <3 <3

2013-12-30 @ 23:06:30
Postat av: :)

jag älskade jelena de var på de viset jag började gilla justin. tkr han verkar liten nere efter allt det här o jag tkr inte att hans låtar har samma roliga kärleksfulla stil men alla förändras ju :)

2013-12-30 @ 23:14:30
Postat av: Anonym

Jag älskar Jelena och är absolut ett Jelena fan! Jag var jätteglad att de var ihop för att man märkte att de var så himla glada tillsammans och de älskade verkligen varandra så mycket så jag var glad för bådas skull. Jag tycker att de var det finaste och sötaste paret någonsinn, de var som gjorda för varandra! Jag älskar Justin så sjukt jävla mycket och har varit en Belieber sedan 2009 och jag är glad när han är glad. När de sedan gjorde slut så märktes det att Justin blev väldigt ledsen, även Selena. Ingen vet ju exakt vad som hände mellan de, men vad som än hände så bestämmde de att inte vara ihop längre och de är ju fortfarande bra vänner, även om de har tagit en liten paus nu. Om de är det rätta paret kommer de att bli ihop igen, så vi får se hur de gör. Vad Justin än väljer iför beslut i sitt liv, det handlar inte bara om hans kärleksliv, så kommer jag att respektera hans beslut och alltid att stötta honom. Han är mitt allt och han betyder hela världen för mig. Hoppas iallafall att både Justin och Selena kan gå vidare (eller om de blir ihop igen, vem vet?) och leva sina liv med någon de älskar! Det var min åsikt :)

2013-12-30 @ 23:24:11
Postat av: jelenator

Jag var sen innan både selenator och belieber så jag blev väldigt glad när jag fick veta att de var ihop. Jag saknar verkligen Jelena. Justin var så mycket gladare med selena. Man märker i hans nya musik att han verkligen saknar henne. De var så lyckliga tillsamans! Jag saknar att få nya Jelena bilder på internet varje dag:( Jag hoppas att det fortfarande finns hopp för Jelena some ett par eller bra vänner. Efter att Selena har börjat gilla Jelena bilder på instagram och kommenterat att hon fortfarande älskar honom. Samma sak med Justin som här om dagen erkände att "all that matters " är om Selena så håller jag tummarna<3 Vill bara tacka för en jätte bra blogg!!

2013-12-30 @ 23:27:43
Postat av: Anonym

jag blev en belieber väldigt sent och ni fattar inte hur dåligt jag mår av det men mitt rum är fullt av justingrejer och väggarna är nu tapetserade med posers på jultin haha. iaf jag blev belieber som sagt sent och kom typ med i slutet nästan av deras förhållande och hade inte så mycket åsikter. däremot efter när jag har sett bilder och liksom tänker tillbaka och har kollat på interjuver osv att de var så sjukt söta tsm och typ bästa paret och aa allt. men det känns som att Justin var gladare förr och jag tror att det var lite av anledningen till att han t.ex. började röka på osv och sen nu ska han ju ta en paus och jag är livrädd att han ska tycka det är för bra och sluta sen också och aa men nu har vu ju nyss fått ett nytt album som handlar och tiden efter att de gjrde slut, hur julstin har känt sig osv och utan det hade vi ju inte fått all den bra musiken. fast v hade nog ändå fått annan jättebra musik. nu blir jag ju nyfiken på vad det hade varit om de inte gjort slut haha

2013-12-31 @ 00:43:20
Postat av: DilvinBieber

jag saknar jelena skitmycket!!! jag har alltid varit ett fan av selena och justin innan de blev tillsammans . Båda är så himla bra förebilder och när jag visste att de var tillsammans dooog jag av glädje, tänk att båda ens idoler var tillsammans. Dem båda var bra för varandra och justin var så glad varje dag fick man se ett leende på hans läppar det känns som att nu när de inte är tillsammans längre så har justin gjort lite konstiga grejer. Men han är ju trots allt 19 men ändå.Man såg att de båda älskade varandra och justin var GLAD hela tiden, inte för att han inte är det nu men jag hoppas ni förstår. JAG ÄLSKAR JELENA DEM VAR SOM GJORDA FÖR VARANDRA!!!! och när jag hör saker från både justin och selena att de fortfarande bryr sig om varandra och sånt så BLIR JAG SKIIIT GLAD. JELENATOR FOREVER

2013-12-31 @ 01:19:33
Postat av: Ms bieber

o herregud vad jag älskar dom. Hon korssade inte hans hjärta men båda blev skit förstörda och dom är det fortfarnde . Men folk som säger att hon är inte bra för honom kan inte veta hur mycket hon betyder för Justin och hur mycket Justin betyder för selena. Alla vi beliebers vill se Justin le och det gjorde han verkligen han var så himla lycklig. Men det var många beliebers som hatade henne men tro mig vi kan inte mer om deras känslor mer än vad dom kan. Jag kommer älska Jelena forever. Dom hade äkta känslor och domvidade vad riktig kärlek är.

2013-12-31 @ 06:54:56
Postat av: julia

HATAR Jelena. förlåt för mina starka ord, men Justin förtjänar någon så mycket bättre än Slutlena.

2013-12-31 @ 10:06:43
Postat av: jag

jag gillar Jelena, jag tyckte att det var synd att de gjorde slut. särskilt pga att Justin blev så förkrossad som han blev. Men de gjorde nog slut pga en anledning. och det var nog för det bästa, men Selena tog fram det bästa ur Justin och jag hoppas att de någon dag hittar tillbaka till varandra..

2013-12-31 @ 11:41:02
Postat av: anonym

jag älskar Jelena, dom var sjukt söta ihop, jag älskar hur glad Justin var med henne.. Jag var en Jelenator och är en Belieber Och Selenator. Och att kalla Selena Slutlena kommer inte göra dig till Justin tjej och det kommer inte göra ditt liv bättre? Helt meningslöst att ens hata någon man inte vet ett piss om.. !! Men Justin förjänar någon som gör han glad och det gjorde Selena.
Men när dom gjorde slut försvann Justins glädje

2013-12-31 @ 12:42:50
Postat av: Johanna

Älskar Jelena. Han var mycket gladare då och dom verkade perfekta för varandra :-) Sen verkar Selena vara väldigt snäll, pålitlig och ödmjuk vilket Justin behöver tror jag.

2013-12-31 @ 14:45:51
Postat av: Anonym

Jelena var det bästa paret! och folk som kallar Selena för "famewhore" vet väl inget som selena. Justin såg mkt gladere ut med henne och jag saknar det:(
nej,vi hade inte fått det musik vi fick om dom inte hade gjort slut men vi hade väl fått andra låtar som säkert skulle vara mist lika bra.

2013-12-31 @ 15:17:42
Postat av: julia

jag älskar de tillsammas och tycker att de borde bli tillsammans igen om de vill det! ♥

2013-12-31 @ 15:48:48
Postat av: Sofiaa

Tycker dem är perfekta för varandra <3 Justin visade sitt sätt till Selena och han verkade älska henne väldigt mycket ! Det är så synd att det blev som det blev men vi ska se det positivt ;) dem kanske är bra vänner nu och Justin kanske får vänta ett tag tills han hittar den rätta <3 men önska att dem kunde bli tillsammans igen hihi dem passar så braa

2013-12-31 @ 16:58:58
Postat av: JELENATOR4EVER

den första julia,Det du sa va inte snällt alls för tänk så var det selena som gjorde att Justin va lycklig och glad ha? så tänk efter lite innan du säger något om ett förhållande som du knppt känner tillom, allså du var ju liksom inte med när dom blev ihop,varför dom blev ihop eller när dom gjorde slu och varför dom gjorde slut! Btw jag älskade älskar och kommer alltid älska dom tillsammans

2013-12-31 @ 17:54:17
Postat av: JELENATOR4EVER

den första julia,Det du sa va inte snällt alls för tänk så var det selena som gjorde att Justin va lycklig och glad ha? så tänk efter lite innan du säger något om ett förhållande som du knppt känner tillom, allså du var ju liksom inte med när dom blev ihop,varför dom blev ihop eller när dom gjorde slu och varför dom gjorde slut! Btw jag älskade älskar och kommer alltid älska dom tillsammans

2013-12-31 @ 17:55:06
Postat av: Ellie

Jag shippar Justin med hans lycka och han var lycklig med henne så jag tycker om dem. Dock är mitt OTP (One True Paring) Jeliebers, because that is forever :)

2014-01-01 @ 14:02:16

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: