Category: News! | 2013-12-25 | 16:16:00

Ska justin sluta med musik?

Det här skrev Justin på twitter inatt. Många säger att han bara skämtar och därför har beliebers börjat twittra #beliebersretiring för att skrämma honom. Jag själv tror att det ligger en viss serös del i det hela, men även lite skämt. Jag tror att han kommer, precis som Scooter sa, att ta ett år ledigt och skriva musik och bara ta det lugnt. Jag tror faktiskt inte att han kommer att sluta helt med musik. Han överdriver nog bara för att pranka oss beliebers. Vad tror ni?

Uptade: Jag glömde skriva att efter han skrev åvanstående tweet så skrev han "The media talks a lot about me.They make a up a lot of lies and want me to fail but I'm never leaving you, being a belieber is a lifestyle." 
 
 
Postat av: Anonym

efter det tweetet skrev han "The media talks a lot about me.They make a up a lot of lies and want me to fail but I'm never leaving you, being a belieber is a lifestyle."
men jag tror precis som du skrev att han kommer att ta en lång paus, vilket jag verkligen tycker att han förtjänar!! Han sa ju i en intervju på believe movie premiären att han skulle hem till kanada och ta igen förlorad tid med sina småsyskon och även hitta sig själv som person!
jag tror att det dröjer länge innan justin kommer att sluta helt med musik, men jag tror att han verkligen behöver denna pausen!!

2013-12-25 @ 16:35:53
Postat av: Anonym

Jag vet inte riktigt vad jag tror.... Men han skojade ju om det när han sa det i den där radio-interljuven(stav). Och sen skrev han också på twitter ju att man inte skulle lyssna på allt som kommer från alla medier.

2013-12-25 @ 16:36:22
Postat av: Johanna

Skämt eller inte, it's mean. Många lever liksom för honom och att han ger en sådan oklarhet i ämnet är oroväckande för många och orolig är väl inte direkt känslan man vill ha på julhelgen :-) Jag tror som du säger, både seriöst och på skoj. Han tar nog en liten paus, men säger att han "retires" för att provocera då många hatare tycker han är en diva som "tror att han är gud" så han går in i rollen liksom och driver med dom :)

2013-12-25 @ 18:05:31
Postat av: Emilia

Jag tror att dels kan vara en pr-kupp, och för att göra bort media så att de kommer ned falska uppgifter. En sån här sak blåser upp sig stort, men när det sedan visar sig att Justin bara skämtat om det hela, så är det media som ser dumma ut i slutändan.

2013-12-25 @ 18:25:12
Postat av: Becca

han kommer ta ett års paus men han ska vara i studion några gånger så kommer han släppa ny musik i början på 2014 det sa scooter så !! han kommer ta ett år bara men det förtjänar han verkligen

2013-12-25 @ 18:46:49
Postat av: Anonym

Han kommer ta en paus och ta det lugnt men jag HOPPAS verkligen att han inte slutar!!

2013-12-25 @ 19:42:21
Postat av: Anonym

Han kommer inte sluta helt! Han kommer ta en paus, hur länge vet jag inte! Och det behöver han och det är han värd!
Men han kommer absolut inte sluta! Dels för att han skulle aldrig sluta med musiken som han älskar efter bara några år!
Plus att han skrev tweets som han raderade! Eftersom att när Justin skrev det där med "retire" va det natt i Sverige och dom flesta missade antagligen det! Men han skrev bland annat "lol" efter det med "retire" som han tog bort !
Så han skämtar! :)
Jag tror han gör det för att ,dels skämta med oss beliebers och skrämma oss haha, men oxå för att se hur stor uppståndelse det blir av det!
Justin skulle aldrig lämna oss :)

2013-12-25 @ 20:13:14
Postat av: Anonym

justin år inte sluta som artist jag älskar honom av hela mitt hjärta och jag blir ledsen om han slutar som artist för han betyder allt för mig så snälla låt inte det vara sant att han ska sluta för då kommer jag att grina resten av mitt liv och jag finns inte om inte han är kvar då dör jag för han är mitt liv och allt jag har han är bäst och jag älskar honom över hela universum och värden går under om han slutar som artist och mitt hjärta går i tussen bitar. så snälla sluta inte som artist snälla vi beliebers behöver dig för att kunna leva.

2013-12-25 @ 20:26:23
Postat av: Anonym

titta har http://www.tmz.com/2013/12/25/justin-bieber-retires-retiring-twitter-chirstmas/

2013-12-25 @ 22:00:59

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: