Category: Övrigt | 2013-12-08 | 17:43:32

PRESENTATION - VIVI LE

Jag heter då Vivi Le och är född 1998 så är 15 år gammal. Är alltså yngst här på JDBswe. Går i nian på Apladalsskolan i Värnamo. Någon som också bor i Värnamo? Förmodligen inte eftersom att det är världens minsta stad, nästan en by. Värnamo ligger ca 1 timme ifrån Växjö. 
 
På fritiden bloggar jag här, umgås med kompisar och shoppar. Älskar att shoppa. Har även en privat blogg där jag bloggar om min vardag. Så ifall ni vill veta mer om mig så kika in http://vivile.blogg.se/
 
Saker jag gillar: sommaren, Justin, glass, musik, min mobil, kompisar.
Saker jag inte gillar: snö, regn, maskar, haters, folk som ljuger.
 
Första gången jag såg Justin var i globen den 22:a April. Det var en helt magisk upplevelse. Han var hur duktig som helst och hur snygg som helst också. Kommer ihåg känslan precis innan han flög ut med vingarna. Helt sjukt var det. Det kändes så obeskrivligt overkligt. Lätt bästa kvällen i mitt liv!
 
Är det något ni undrar är det bara att fråga! Jag svarar på allt :D
 
Postat av: Anonym

due sjjuuukt fiiiiin<33!!

Svar: Tack! :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-08 @ 19:04:30

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: