Category: Videos | 2013-12-19 | 20:56:54

Musikvideon till Wait For A Minute ute

Musikvideon till Wait For A Minute är ute!

Kolla in den på länken nedan:
http://youtu.be/xkL1PCBI9sQ

Lägger ut videon här alldeles strax!

Postat av: Anonym

Hej!
Jag tittade inte på lila mattan inatt :( men tydligen skulle Justin ha betett sig konstigt?? Hur va han?? Läser överallt typ att alla är "besvikna" på honom! Vad gjorde han för nåt??
Skulle vara jätte glad om ni svarade på detta!
Älskar eran blogg!!
Kram :)<3

Svar: Hej! Ja, Justin betedde sig lite dåligt. Han hade inte så bra attityd när han blev intervjuad av MTV, men de fans som träffade honom sa att han var helt underbar. Jag tror att det var det som alla syftar på. Vi älskar dig också, kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-19 @ 22:25:43
Postat av: Anonym

Är det sant att justin bara skojade om att han skulle sluta som artist för jag blir lite orolig vill inte att min största idol ska lägga av jag är Gäte tacksam om ni svarar. Älskar er blogg kram

Svar: Alltså, vi vet ju självklart inte 100 % säkert. Men jag tvivlar på att han menar allvar. Han ska ta en längre paus och vara i studion hela nästa år. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-20 @ 00:06:56

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: