Category: Fans egna kort med Justin | 2013-12-17 | 19:46:00

Med fans utanför Power 106 radio station (17 dec)

 
 
 
 
 
 
Postat av: Lina

Omg det är hon på mittenbilden igen! Hon har träffat Justin hur många gånger som helst ju! :o

2013-12-17 @ 20:00:32
URL: http://daysbylina.blogg.se
Postat av: Alessandra

Till Lina: Hon kallas för stalker Sarah o har typ träffat varenda kändis i hela Holywood !

2013-12-18 @ 07:08:46
Postat av: Anonym

åh är såå avis på "stalker sarah" hon har träffat Justin över 10 gånger, vari tpå hans konserter och sånt medans jag inte ens har SETT Justin en ända gång! Har inte ens varit på Justins konsert nån gång i hela mitt liv och jag har väntat ÅR att få se honom. Jag har varit en Belieber sedan 2008 :( Kunde inte gå på belive tour när det var i Sverige för jag fick inte tag på några biljetter och blev så ledsen :( men jag är glad för hennes skull ändå! Hoppas min dag kommer snart!

Svar: Vad tråkigt att höra, men ge aldrig upp! Kram på dig!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-18 @ 16:20:53

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: