Category: Believe Movie | 2013-12-19 | 04:42:43

Livesändningen är över

Nu är livesändningen över och Justin har gått den lila mattan.

Vilka har stannat uppe och kollat?
Visst är det kul att se personerna i Justins närhet på det här sättet?

Under morgondagen kommer vi lägga upp allt vi kommer åt från premiären!

Nu får alla försöka somna, godnatt till er Beliebers!

Justin på lila mattan för bara några minuter sedan:


Postat av: Johanna

Jag blev besviken, han hade en attityd och verkade hög.. och var verkligen i dåligt sällskap. Han hade nog varit betydligt trevligare/gladare om han hade gått med Pattie :-)

2013-12-19 @ 05:40:22
Postat av: Isabell

Självklart tittade jag fast jag missa 2 minuter då det tog lite tid att hitta erat inlägg med länken..

2013-12-19 @ 07:47:17
Postat av: N

Alltså är det sant att justin kommer sluta göra musik?
För att han inte orkar med detta längre?
Snälla, ta upp detta! Hörde det på rix fm. :'(

2013-12-19 @ 08:27:34
Postat av: belieber

Jag såg den jag tyckte verkligen det var super kul Justin var så söt:)

2013-12-19 @ 16:21:29

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: