Category: Intervjuer | 2013-12-18 | 18:53:04

Justin Bieber: Selena Gomez was "All That Matters"

 
 
 
 
 
Postat av: JELENATOR

Ni fattar inte Gud!!!!! Jag sitter badrummet och gråter snart så mycket att mina ögon åker av åhhhhh jag älskar han o Selly😭😭😭😭😭 OMG!!! Hjälp mig någon ja e hemma ensam och jag behöver verkligen en stooooor låda med vaniljglass😢😭😖😖😳😂

2013-12-18 @ 19:09:54
Postat av: Anonym

Åh omg va söt han är när han pratar om Selena :( det krossar mitt hjärta när han säger "when my heart was broken" jag gråter varje gång jag tänker på jelena ;( de var verkligen det finaste paret i hela världens tillsammans och jag önskar att allt kunde bli bra igen och att de blev tillsammans! För de båda var så himla glada med varandra och de älskade verkligen varandra. Tror faktiskt båda har känslor kvar för varandra men man vet ju aldrig varför de gjorde slut eller vad som hände mellan de :( hoppas de är glada som vänner iallafall :(❤️❤️❤️❤️

2013-12-18 @ 20:19:24
Postat av: Anonym

JAG GRÅTER NÄR JAG TÄNKER PÅ JUSTIN BIEBER 😭😭😭 JAG ÄLSKAR HAN OCH SÅ OCH (det här kanske ni tycker låter konstigt) MEN JAG VILL LIKSOM VARA SKÅDESPELERSKA OCH BO I LOS ANGELES JAG BOR JU BARA I STOCKHOLM JAG GRÅTER OCH GRÅTER😭😭😭😭😭😭😭😭

2014-04-21 @ 18:46:39

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: